نسخه چاپی

ویزا و مستركارت فعالیت خود را در روسیه به حالت تعلیق درآوردند

عکس خبري -ويزا و مسترکارت فعاليت خود را در روسيه به حالت تعليق درآوردند

همزمان با ورود جنگ اوكراین به یازدهمین روز خود، شركت‌های خدمات مالی ویزا و مستركارت مستقر در ایالات متحده، اعلام كردند كه فعالیت خود را در روسیه به حالت تعلیق در می آورند.

به گزارش نمابه نقل از آناتولی، در بیانیه شرکت ویزا آمده است که این شرکت با مشتریان و شرکای خود در روسیه همکاری خواهد کرد تا تمامی پشتیبانی‌های آن در روزهای آینده متوقف شود.

بر این اساس تمام تراکنش‌های آغاز شده با ویزا کارت‌های صادر شده در روسیه دیگر در خارج از این کشور کار نمی‌کنند و ویزا کارت‌های صادر شده توسط مؤسسات مالی خارج از روسیه نیز در داخل این کشور فعال نخواهند بود.
در بیانیه مذکور به نقل از ال کلی، مدیر اجرایی ویزا آمده است که پس از "اشغال بدون دلیل" روسیه و رویدادهای "غیرقابل قبولی" که شاهد بوده‌اند، باید اقدامی انجام دهند.

کلی خاطرنشان کرد: ما از بابت تأثیر این امر بر همکاران ارزشمندمان و مشتریان، شرکا، بازرگانان و دارندگان کارتی که در روسیه به آنها خدمات ارائه می‌کنیم، متأسفیم. این جنگ و تهدید مداوم برای صلح و ثبات مستلزم این است که ما مطابق با ارزش‌های خود واکنش نشان دهیم.
شرکت مسترکارت نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که با در نظر گرفتن ماهیت بی سابقه درگیری فعلی و فضای نامطمئن اقتصادی، تصمیم به تعلیق خدمات شبکه در روسیه گرفته است.

در این بیانیه آمده است: کارت های صادر شده توسط بانک های روسی دیگر توسط شبکه مسترکارت پشتیبانی نمی شوند. هرگونه مسترکارت صادر شده در خارج از این کشور در شرکت‌های تجاری و خودپرداز روسیه کار نخواهند کرد.

۱۴۰۰/۱۲/۱۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...