نسخه چاپی

اعلام برگزاری دربی با تماشاگر و شروع دعوای استقلال و پرسپولیس!

عکس خبري -اعلام برگزاري دربي با تماشاگر و شروع دعواي استقلال و پرسپوليس!

در حالی كه اعلام شد دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود، مدیرعامل پرسپولیس اعلام كرد این تیم به عنوان میزبان باید ۷۰ درصد از ظرفیت سكوها را در اختیار داشته باشد.

به گزارش نما، شب گذشته و در جریان واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس بود که حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در خبر از برگزاری قطعی دیدار استقلال و پرسپولیس با حضور تماشاگران داد.

سجادی گفت: مصوب شد دربی پیش رو با تماشاگر باشد منتها ۳۰ درصد مجوز گرفته اند. حداقل ۱۰ هزار نفر از پرسپولیس و ۱۰ هزار نفر از استقلال در استادیوم آزادی حضور خواهند داشت.

این خبر سجادی خیلی زود واکنش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس را در پی داشت. رضا درویش تاکید کرد که پرسپولیس به عنوان میزبان باید ۷۰ درصد از ظرفیت سکوها را در اختیار داشته باشد.
درویش البته تلاش کرد بدون آنکه بخواهد صحبت هایش جنجالی شود، ادعای خود را مطرح کرد: باید مبادی حقوقی را ببینیم. شورای تامین تصمیم می گیرد. هر تصمیمی گرفت ما تابع هستیم ولی حق با میزبان است.

درویش تاکید کرد: ظرفیت تماشاگران میزبان باید ۷۰ درصد داشته باشد. سعی می کنیم حقمان را بگیریم.

با این صحبت هایش درویش می توان گفت دعوای استقلال و پرسپولیس بر سر سکوها قبل از دربی آغاز شده است و باید دید واکنش باشگاه استقلال به این موضوع چه خواهد بود.

در بازی رفت دو تیم که استقلال میزبان بود، هیچ تماشاگری در ورزشگاه حضور نداشت. بازی برگشت استقلال و پرسپولیس روز پنجشنبه ۲۶ اسفند برگزار خواهد شد.
منبع: مهر

۱۴۰۰/۱۲/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...