نسخه چاپی

استرالیا ارتش و فرماندهان روسیه را نیز تحریم كرد

عکس خبري -استراليا ارتش و فرماندهان روسيه را نيز تحريم کرد

وزارت خارجه استرالیا با انتشار بیانیه ای رسمی در وبسایت این وزارت خانه از اعمال تحریم های جدید بر نیروهای مسلح و فرماندهان روسیه خبر داد.

به گزارش نمابه نقل از ریانووستی، «ماریس پین» وزیر خارجه استرالیا در بیانیه‌ای رسمی از اعمال تحریم‌های جدید برضد روسیه به بهانه اوضاع اوکراین خبر داد.
در این بیانیه آمده است: این بسته جدید، تحریم‌های مالی هدفمندی را برضد نیروهای مسلح فدراسیون روسیه و همچنین تحریم‌های مالی هدفمند و ممنوعیت ورود را برضد شش فرمانده ارشد نظامی روسیه که مسئول انجام حملات دریایی، زمینی و هوایی برضد اوکراین هستند، اعمال می‌کند.

تحریم‌های یادشده برضد نیروهای مسلح روسیه، به ویژه، نیروی زمینی، نیروی دریایی، نیروی هوافضا، نیروهای موشکی راهبردی و نیروهای هوابرد را تحت پوشش قرار می‌دهد.
پین همچنین در این باره افزود: دولت استرالیا ۱۰ نفر از افراد دارای نفع راهبردی برای روسیه را به دلیل نقش آنها در تحریک نفرت برضد اوکراین و ترویج تبلیغات طرفدار کرملین تحریم می‌کند.

پیشتر نیز «اسکات موریسون» نخست وزیر استرالیا اعلام کرده بود که کشورش از طریق ناتو ۵۰ میلیون دلار تسلیحات مرگبار برای اوکراین تأمین خواهد کرد.

گفتنی است، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه حدود دو هفته پیش دستور آغاز عملیات نظامی ویژه در اوکراین را صادر کرد. این اتفاق پس از آن رخ داد که آمریکا و کشورهای غربی حاضر به ارائه تضمین‌های امنیتی به مسکو نشدند.
منبع: مهر

۱۴۰۰/۱۲/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...