نسخه چاپی

خواص باور نكردنی گیاه فراسیون

عکس خبري -خواص باور نکردني گياه فراسيون

گیاه فراسیون دارویی مناسب برای كاهش فشار خون و قند خون است.

به گزارش نما، مژگان فولادگر دکتری طب سنتی اظهار داشت: گیاه فراسیون دارویی مناسب برای کاهش فشار خون و قند خون است، این گیاه با وجود طبع گرمی که دارد، عملکرد پانکراس را افزایش داده و در نتیجه تولید انسولین در بدن افزایش پیدا می کند، با افزایش انسولین در بدن قند خون در افراد دیابتی کنترل شده و کاهش پیدا می کند.

فولادگر ادامه داد: این گیاه خواص بی نظیری دارد، اما برای افرادی که فشار خون پایین دارند، در مصرف این گیاه باید دقت داشته باشند و فراسیون را با گیاهانی استفاده کنند که افزایش فشار خون دارند تا در نهایت فشار خون را متعادل کرده و شخص دچار عوارض افت فشار خون نشود.

این دکتری طب سنتی افزود: گیاه فراسیون یک گیاه نعنا سان با برگ های چروک و رگه های سفید است، این گیاه خاصیت ضد التهابی و ضد عفونی دارد که باعث بهبود عملکرد دستگاه گوارشی و تنفسی می شود، نانژه ها را باز می کند و یک داروی ضد برونشیت است، این دارو برای افرادی که مشکل تنفسی دارند بسیار مفید است.

فولادگر اذعان داشت: فراسیون ضد استرس و اسپاسم است، با کاهش چربی، انقباظات و ارتشاعات عصبی رگ ها، از سکته قلبی و حمله های تنفسی جلوگیری می کند، طبع گرم این گیاه باعث می شود چربی زدایی کند و کلسترول بد خون را کاهش دهد.

وی ادامه داد: فراسیون برای بانوان بسیار مفید بوده، دردهای قاعدگی را کاهش می دهد، سردی رحم را از بین می برد، تنبلی تخمدان را درمان کرده، بد اخلاقی های پیش از قاعدگی را از بین برده و باعث می شود شخص قاعدگی آرام تر و راحت تری را تجربه کند.

فولادگر گفت: فراسیون کبد را تقویت کرده، سلامت پوست را تامین می کند، تعریق بدن را کنترل کرده، از راه تعریق مناسب بدن آب، نمک و سموم اضافی بدن را دفع کرده و باعث می شود بدن پاکسازی شود.

منبع:سیناپرس

۱۴۰۰/۱۲/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...