نسخه چاپی

وام 1.5 میلیونی در حساب 60 هزار نفر

مدیر عامل صندوق بازنشستگی كشوری، از پرداخت وام ضروری 1.5 میلیونی به حساب بانكی 60 هزار بازنشسته كشوری خبر داد.

به گزارش نما به نقل از مهر، ایراندخت عطاریان گفت: بیش از 270 هزار نفر از بازنشستگان و موظفین برای دریافت وام ضروری در سامانه اینترنتی صندوق بازنشستگی کشوری ثبت نام کردند که چون تعداد متقاضیان واجد شرایط بیشتر از اعتبار تعیین شده بود از طریق قرعه کشی برندگان این دوره انتخاب شدند.

وی با اشاره به حمایت دولت از بازنشستگان اظهار داشت: امسال حدود 75 میلیارد تومان برای پرداخت وام ضروری به بازنشستگان اختصاص داده شده که این مبلغ از روز یکشنبه 17 دی ماه به حساب سپهر بازنشستگان واجد شرایط واریز شده است.

عطاریان گفت: میزان وام ضروری حداکثر 5/1 میلیون تومان است و اقساط آن 36 ماهه بوده و کارمزد آن 4 درصد خواهد بود.

مدیر عامل صدوق بازنشستگی کشوری افزود: امتیازاتی چون میزان حقوق بازنشستگی، سنوات بازنشستگی و عدم دریافت وام در سالهای گذشته از جمله پارامترهایی است که در پرداخت وام ضروری به بازنشستگان و موظفین مورد توجه واقع شده است.

عطاریان تاکید کرد: اسامی بازنشستگان و موظفین وام گیرنده بر روی سایت صندوق بازنشستگی کشوری قراردارد و علاوه بر آن از طریق پیامک نیز پرداخت وام ضروری به اطلاع بازنشستگان می رسد.

وی در پایان با اشاره به اینکه در سه سال گذشته به 200 هزار نفر از بازنشستگان وام ضروری پرداخت شده است اظهار داشت: این اقدام صندوق بازنشستگی کشوری با هدف افزایش رفاه اجتماعی صورت گرفته و اگر مساعدت و حمایتهای دولت نبود به طور قطع این نوع خدمات برای بازنشستگان به اجرا در نمی آمد بنابراین موجب مسرت و خوشحالی است نیازهای اقتصادی و معیشتی بازنشستگان همچنان مورد عنایت و توجه خاص دولت خدمتگزار است.

۱۳۹۱/۱۰/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...