نسخه چاپی

امكان دیدار پوتین و بایدن وجود ندارد

عکس خبري -امکان ديدار پوتين و بايدن وجود ندارد

دیمیتری پسكوف، سخنگوی كرملین تایید كرد كه در حال حاضر امكان برگزاری دیدار بین ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و جو بایدن، رئیس جمهور آمریكا مطرح نیست.

به گزارش نمابه نقل از روسیا الیوم، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین تأیید کرد که در حال حاضر امکان برگزاری دیدار بین ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا مطرح نیست.

پسکوف روز دوشنبه به این سوال که آیا امکان برگزاری نشست جدید روسیه و آمریکا در مسکو و واشنگتن مورد بحث است یا خیر، پاسخ منفی داد.

رسانه‌های آمریکایی قبلاً گزارش داده بودند که بایدن در هفته‌های آینده به اروپا سفر می‌کند تا در مورد وضعیت اوکراین گفتگو کند.

شبکه تلویزیونی آمریکایی NBC گزارش داد که رئیس جمهور ایالات متحده به احتمال زیاد از بروکسل، مقر سازمان‌های اجرایی ناتو و اتحادیه اروپا بازدید خواهد کرد.

آمریکا بارها در زمینه عملیات نظامی روسیه در اوکراین اعلام کرده است که با متحدان اروپایی خود در تماس دائمی است و اقدامات خود را با آنها هماهنگ می‌کند.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین پیش از این تاکید کرد که دولت ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین، درخواستی برای تماس یا ارتباط با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه نداشته است.
منبع: مهر

۱۴۰۰/۱۲/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...