نسخه چاپی

محمدرضا گرایی:

حسن یزدانی از دید من چهره برتر ورزش در سال 1400 بود

حسن يزداني از ديد من چهره برتر ورزش بود

دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیك توكیو گفت: در سال قبل به سقف آرزوهای ورزشی‌ام دست پیدا كردم.

به گزارش نما ، محمدرضا گرایی، دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک، درباره ارزیابی خود از عملکرد کشتی در سال 1400 در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: به نظرم سالی که گذشت برای کشتی ایران سال خوبی بود هرچند با وجود محدودیت‌های کرونایی روزهای دشواری را پشت سر گذاشتیم اما نتیجه به دست آمده نشان می‌دهد که تلاش ها بی ثمر نماند. خدا را شاکرم برای خودم هم سال خوبی بود، هم در مسابقات المپیک توکیو موفق شدم مدال طلا را کسب کنم و هم در مسابقات جهانی نمایش خوبی داشتم و قهرمان شدم.

وی در خصوص برنامه‌های پیش‌روی تیم ملی در سال جدید اینگونه توضیح داد: سال 1401 که سال بسیار شلوغی برای ورزش ایران و علی‌الخصوص کشتی است. تیم ملی ابتدا رقابت های قهرمانی آسیا، بعد از آن بازی های کشورهای اسلامی، مسابقات قهرمانی جهان و در پایان هم بازی های آسیایی هانگژو را در پیش دارد. البته همه این رویدادها برای نیم سال اول است که نشان می دهد واقعا کار بسیار زیادی را در سال 1401 خواهیم داشت. با این حال امیدوارم کشتی فرنگی ایران مانند ادوار گذشته با فتح سکوهای بین المللی باعث شادی دل مردم ایران شود.

گرایی درباره سطح فنی مسابقات جام تختی گفت: سطح فنی مسابقات بد نبود. هرچند کشورهای مطرحی حضور نداشتند ولی اکثر کشتی گیران ایران در مسابقات حاضر بودند و کشتی گرفتند.
دارنده مدال طلای المپیک توکیو در پاسخ به این پرسش که اولویت شما برای شرکت در مسابقات کدام رویداد است؟ بیان کرد: در این زمینه کشتی گیران تصمیم گیرنده نیستند. فعلا اردوها در حال پیگیری است تا ببینیم اعضای کادر فنی چه تصمیمی را برای اعزام به مسابقات خواهند گرفت.
گرایی با اشاره به اتفاقات تلخ و شیرین سال 1400 گفت: سالی که گذشت برایم بسیار سال شیرینی بود چون موفق شدم به سقف آرزوهای ورزشی ام که قهرمانی در المپیک بودم برسم. از نظر شخصی هم اگر بخواهم اشاره ای داشته باشم بدترین اتفاق سال 1400 فوت پدربزرگ بود که واقعا اتفاق تلخی برای خودم و خانواده بود.

وی اظهار داشت: سال 1400 با تمام تلخی و شیرینی هایش تمام شد. امیدوارم سال جدید سال پر رزق و روزی برای هموطنانم باشد. در عرصه ورزشی هم آرزو دارم نمایندگان ورزش ایران در هر عرصه ای که ظاهر می شوند بتوانند پرچم کشورمان را به اهتزاز دربیاورند و افتخارآفرین باشند. فکر می کنم 1400 برای ورزش ایران در رشته های غیرفوتبالی خوب به پایان رسید. حسن یزدانی از دید من چهره برتر ورزش بود چرا که در رقابت های جهانی بهترین عملکرد را به نمایش گذاشت و امیدوارم سال 1401 هم برای کشتی ایران با همین روند ادامه پیدا کند.

۱۴۰۱/۱/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...