نسخه چاپی

«اسكار ۲۰۲۲» دومین اسكار كم‌بیننده تاریخ شد

عکس خبري -«اسکار ????» دومين اسکار کم‌بيننده تاريخ شد

اسكار نودوچهارم با وجود رشد ۵۶ درصدی آمار بینندگان نسبت به دوره گذشته، همچنان در رتبه دوم فهرست كم‌بیننده‌ترین مراسم در تاریخ اسكار ایستاد.

به گزارش نما، آمار اولیه شرکت داده‌سنجی نیلسن نشان می‌دهد، بامداد دوشنبه دستکم ۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر به تماشای پخش زنده مراسم اسکار ۲۰۲۲ نشستند که در مقایسه با ۹ میلیون و ۸۵۰ هزار بیننده دوره گذشته به طرز قابل ملاحظه‌ای رشد داشته است. با وجود این اسکار نودوچهارم را می‌توان دومین مراسم کم‌بیننده تاریخ این جایزه سینمایی دانست.

تا پیش از همه‌گیری کرونا تعداد بینندگان پخش تلویزیونی مراسم اسکار هیچگاه از ۲۰ میلیون نفر کمتر نشده بود؛ مراسم اسکار سال ۲۰۲۰ که قبل از قرنطینه و تعطیلی‌های سراسری در آمریکا پخش شد، ۲۳ میلیون و ۶۰۰ هزار بیننده داشت و اسکار سال ۲۰۱۹، ۲۹ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر را پای تلویزیون نشاند.

اهمیت این آمار و ارقام در آن است که اسکار امسال با برگزاری یک مراسم حضوری با سه مجری، به شرایط عادی بازگشته بود.

سیلی ویل اسمیت به صورت کریس راک که مراسم اسکار امسال را تحت الشعاع قرار داد تاثیر چندانی در آمار بینندگان نداشت چون در اواخر مراسم اتفاق افتاد.

نودوچهارمین دوره مراسم اهدای جوایز اسکار بامداد دوشنبه (هشتم فروردین) به وقت ایران برگزار شد، تل ماسه ۶ اسکار در شاخه‌های مختلف دریافت کرد و اسکار بهترین فیلم به کودا ساخته شان هیدر رسید.

منبع: ایرنا


۱۴۰۱/۱/۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...