نسخه چاپی

توصیه انتخاباتی فرمانده مرزبانی ناجا

عکس خبري -توصيه انتخاباتي فرمانده مرزباني ناجا

فرمانده مرزبانی ناجا ضمن تاكید بر حضور پرشور در انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده، از مرزداران خواست ضمن پرهیز از واردشدن به جریانات سیاسی، با بصیرت و هوشمندی فرد مورد نظر را انتخاب كنند.

به گزارش نما، سردار حسین ذوالفقاری در گفت‌وگو با ایسنا، روحیه تبعیت از ولایت‌فقیه در بین مرزداران را امری حیاتی برشمرد و گفت: با تبعیت از ولایت فقیه و ایمان قلبی به ماموریت‌ها و پایبندی به منشوراخلاقی می‌توان وظایف را به درستی انجام داد و همین امر برای ایستادگی در مقابل دشمن کافی است.

وی با بیان اینکه تذکراتی برای تحقق هدف عالی مرزبانی ابلاغ شده است، گفت: حضور نیروهای فرامنطقه‌ای در کشورهای افغانستان و پاکستان تهدیداتی را به همراه داشته است که این امر نیازمند هوشیاری و تلاش بیشتر فرماندهان و نیروهای مرزبانی است.

موادمخدر جزو شش تهدید مهم بشریت است

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به خطرات گسترش احتمال موادمخدر در جهان، این مواد را جزو شش تهدید مهم بشریت برشمرد و گفت: توانایی مرزبانی در کنترل مرزها باید تمامی قاچاقچیان را ناکام بگذارد.

ذوالفقاری با تاکید بر حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده، از مرزداران خواست ضمن دوری از واردشدن در جریانات سیاسی، با بصیرت و هوشمندی فرد مورد نظر را انتخاب کنند و این برهه از زمان را نیز همچون گذشته با سربلندی پشت سر بگذارند.

وی همچنین با اشاره به سفری که به سیستان و بلوچستان داشته است، به ایسنا‌ گفت: فرماندهان و معاونان مرزبانی باید نظارت ستادی را برای انجام هر چه بهتر وظایف و طی کردن مسیر رو به جلو مفید بدانند.

۱۳۹۱/۱۰/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...