نسخه چاپی

شرط موفقیت تیم ملی فوتبال در جام‌جهانی/ توصیه در مورد «اسكوچیچ»

عکس خبري -شرط موفقيت تيم ملي فوتبال در جام‌جهاني/ توصيه در مورد «اسکوچيچ»

كارشناس و پیشكسوت فوتبال با بیان این كه فرصت تغییرات زیاد نیست، گفت: بهتر است با همین فرمان تا جام‌جهانی پیش برویم و همچنان از اسكوچیچ استفاده كنیم چون قادر به جذب مربی بزرگ خارجی نیستیم.

به گزارش نما، پیروز قربانی در خصوص قرعه کشی جام جهانی و حضور تیم ملی ایران در گروه دوم این مسابقات اظهار داشت: قرعه تیم ایران متعادل بود به این ترتیب که هم با تیم‌های خوب و بزرگ هم گروه شدیم تا بازی‌های جذاب داشته باشیم و هم گروه طوری هست که صعود خیلی هم دور از دسترس نباشد.

وی بیان داشت: همه چیز به تدارکی که فدراسیون برای حضور در این مسابقات در نظر می‌گیرد بستگی دارد. اگر تدارکات کافی و بازی‌های تدارکاتی مناسب و به تعداد لازم داشته باشیم، می‌توان به صعود امیدوار بود و در غیر این صورت نمی‌توانیم از این تیم ملی انتظار معجزه داشته باشیم.
بازیکن پیشین تیم ملی ایران در خصوص ادامه حضور اسکوچیچ در تیم ملی ایران تا جام جهانی تصریح کرد: از نظر من اسکوچیچ بهترین مربی دنیا و یا بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی در جام جهانی نیست. اما معتقدم باید او را برای جام جهانی حفظ کرد. باید او را حفظ کرد نه به این دلیل که او بهترین گزینه است، بلکه به این دلیل که فوتبال ما قادر به استخدام یک مربی بزرگ نیست و ممکن است بخواهیم با عجله یک مربی دیگر بیاوریم و فاجعه‌ای که در قرارداد ویلموتس اتفاق افتاد تکرار شود. لذا فعلاً با همین فرمان تا جام جهانی پیش برویم.

قربانی خاطرنشان ساخت: البته اسکوچیچ هم باید در تفکرات خودش و ساختار تیم یک بازنگری کرده و تیم را به شرایط و فرم ایده آل نزدیک تر کند. حداقل اینکه کادر فنی تقویت شده و آقای سرمربی یک پلن دیگر هم برای تیم ملی در نظر بگیرد. من در این چند ماهی که اسکوچیچ سرمربی تیم ملی است تنها یک طرح و برنامه را در تفکرات او دیدم. اما واقعیت این است که تیم ایران نمی‌تواند با همان استراتژی که مقابل سوریه و لبنان بازی کرد مقابل انگلیس هم بازی کند.

کارشناس فوتبال تاکید کرد: همانطور که گفتم نقش فدراسیون در سرنوشت تیم ملی در جام جهانی بسیار مهم است و امیدوارم برنامه مناسب و بودجه کافی از سوی فدراسیون برای برپایی اردوهای مناسب و انجام بازی‌های تدارکاتی کافی در اختیار تیم ملی قرار گیرد.
منبع: مهر

۱۴۰۱/۱/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...