نسخه چاپی

باید برای حفظ جایگاه چهارمی‌مان تلاش كنیم

عکس خبري -بايد براي حفظ جايگاه چهارمي‌مان تلاش کنيم

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس معتقد است كه تیمش با وجود شكست مقابل اینتر خوب بازی ارائه داد و نراتزوری را بخت اول قهرمانی در سری A دانست.

به گزارش نما، ماسیمیلیانو آلگری که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (یکشنبه) در هفته سی‌ویکم سری A ایتالیا و در دربی ایتالیا با نتیجه یک بر صفر مغلوب میهمان خود اینتر شد، پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «DAZN» گفت: بیایید از گفتن چیزهایی که در حال حاضر کمکی به ما نمی‌کند، اجتناب کنیم. خوشحالم که در مورد عملکرد تیم صحبت می‌کنم. بازی خوبی از سوی بازیکنانم بود، ما خوب بازی کردیم، شوت های زیادی به سمت دروازه داشتیم، حیف که شکست خوردیم. یوونتوس خوب بود. ما در حال پیشرفت هستیم و در این بازی پاس‌های طولی بیشتری داشتیم، مهاجمان را بهتر پیدا کردیم و در سطح فنی خوب عمل کردیم.

وی افزود: در نهایت مردم می‌توانند بگویند که ما از کورس قهرمانی خارج شدیم. حالا باید تا جای ممکن امتیازها را به دست بیاوریم تا جایگاه چهارمی‌مان در جدول را حفظ کنیم و سپس خودمان را برای شروعی قدرتمند در فصل آینده آماده کنیم. فصل آینده ما در کنار هم برای یک فصل کامل کار خواهیم کرد، بنابراین برای فتح اسکودتو تلاش خواهیم کرد. طبیعتاً امسال ما بد شروع کردیم و باید در بازی‌های زیادی شرکت می‌کردیم. در مسابقات بزرگ هم روی اتفاقات فردی شکست خوردیم. ما باید نیمه پر لیوان را ببینیم، ما در حال تبدیل شدن به یک تیم هستیم، اما هنوز جا برای پیشرفت داریم و نیاز به کار بیشتری برای تقویت خود در تمامی جنبه‌ها داریم.

سرمربی یوونتوس همچنین درباره اینکه آیا با قطعی شدن جدایی پائولو دیبالا از بانوی پیر در پایان فصل، مهاجمی را برای جانشینی این بازیکن آرژانتینی شناسایی کرده‌اند، اظهار داشت: باید در این خصوص جلسه‌ای با مدیران باشگاه داشته باشم اما پس از این بازی زمان مناسبی برای صحبت در این خصوص نیست.

آلگری در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: شب قبل از بازی با اینتر، بازی‌مان در لیگ قهرمانان را دیدم و خیلی شبیه به این بازی بود. ما موقعیت‌های زیادی خلق می‌کنیم اما نمی‌توانیم گلزنی کنیم. می‌خواستم ببینم که آیا قضاوت مردم از عملکرد ما منصفانه است یا خیر اما آنها در این مورد خیلی منصف نبودند.

وی در پایان درباره کورس قهرماتی که بین میلان، ناپولی و میلان است، تأکید کرد: تنها لازم است به برنامه بازی‌های نگاه کنید تا بفهمید که اینتر بخت اول قهرمانی در سری A است. آنها در اینجا برد مهمی کسب کردند و یک بازی هم کمتر انجام داده‌اند. این باعث تقویت اعتماد به نفس‌شان می‌شود و بعد از این بازی آنها شانس اول فتح اسکودتو هستند.

منبع: تسنیم

۱۴۰۱/۱/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...