نسخه چاپی

واكنش كوثری به تسهیلات نامتعارف دولت

عکس خبري -واکنش کوثري به تسهيلات نامتعارف دولت

نماینده مردم تهران با اشاره به اینكه ارائه تسهیلات بی ضابطه و قانون در ماه های پایانی دولت منطقی نیست، بیان داشت: رئیس جمهور باید بداند كه همه حركات وی در این ماه های پایانی زیر ذره بین است.

به گزارش نما، اسماعیل کوثری درگفتگو با مهر با اشاره به مصوبه دولت برای استخدام 1500 نفر از کارکنان این نهاد بیان داشت: مصوبه ای در هیئت دولت تصویب شده بر این اساس که 1500 نفر بدون قید و شرط توسط آقای بقایی در نهاد ریاست جمهور استخدام شوند، این زیبنده دولتی که بحث قانون و احترام به آن را مطرح می کند، نیست.

وی افزود: مشاهده می کنیم که دولت یکسری اختیاراتی به معاون اجرایی می دهد، در صورتی که معاونت نیروی انسانی خود دولت می گویند که با یکسری شرایط و از طریق آزمون باید استخدام صورت گیرد و نهایتا این مراحل باید طی شود. به هر حال این تناقض در داخل دولت منطقی نیست.

کوثری با بیان اینکه چرا ارائه چنین تسهیلاتی در ماه های پایانی دولت مطرح می شود، گفت: به هیچ وجه از دستگاه اجرایی چنین مساله ای قابل قبول نیست چراکه آقای رئیس جمهور خودشان از دولت های پیشین همین انتقاد را داشتند که چرا بی ضابطه چنین استخدام هایی را در ماه های پایانی دولتشان انجام داده اند.

نماینده مردم تهران افزود: منطقی ندارند که اینچنین اختیاراتی به یک فرد برای استخدام داده شود یا اینکه شنیده ایم که به هر استاندار اختیار داده اند که در این ماه های آخر 400 نفر را بدون آزمون و مراحل قانونی برای پست های کلیدی و حساس جذب کنند، این نشان دهنده بی قانونی است. رئیس جمهور باید به حرف های گذشته خود رجوع کند و فراموش نکند که یک روزی وی از همین تخلف ها انتقاد می کرد.

وی افزود: رئیس جمهور باید بداند که همه حرکات وی در این ماه های پایانی زیر ذره بین است و قطعا اگر بنای غلطی را در این روزها بگذارند برای دولت های دیگر نیز راه اینچنین کارهای بی ضابطه ای باز می شود، از آقای احمدی نژاد انتظار داریم که در چنین مواردی به طور قانونی عمل کنند.

۱۳۹۱/۱۰/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...