نسخه چاپی

محمدرضا پورابراهیمی در گفتگو با نما:

دغدغه های فعالان بخش خصوصی مرتفع شود

عکس خبري -دغدغه هاي فعالان بخش خصوصي مرتفع شود

رئیس كمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت:باید به سمتی حركت كنیم كه واقعیت‌های میدانی ما برخاسته از دغدغه‌های فعالان بخش خصوصی باشد و ما باید به حرف‌ها و دغدغه‌های آنان اعتنا كنیم.

محمدرضا پورابراهیمی، در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی «نما» با اشاره به اولویت مجلس و کمیسیون اقتصادی در سال 1401 گفت:یکی از اولویت‌هایی که حتما باید در امسال مورد توجه قرار گیرد، آن است که ما باید بتوانیم با بررسی‌های میدانی چالش‌های بخش تولید را احصا و مشکلات این بخش را حل کنیم.

این نماینده مجلس اظهارداشت: اگر لازم است قانونی برای رفع مشکلات بخش تولید به تصویب برسد، لازم است این کار به سرعت در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار گیرد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین در سال‌های اخیر لازم بود روابطی کامل و جامع بین بخش واقعی اقتصاد و قوه مقننه شکل بگیرد که در حد مطلوب شکل نگرفت و در سال آینده باید مورد توجه قرار گیرد.

پورابراهیمی بیان داشت: باید به سمتی حرکت کنیم که واقعیت‌های میدانی ما برخاسته از دغدغه‌های فعالان بخش خصوصی باشد و ما باید به حرف‌ها و دغدغه‌های آنان اعتنا کنیم.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: گاهی اوقات فعالان بخش خصوصی اینگونه تفسیر می‌شوند که فقط به کار‌های اقتصادی و شخصی خودشان توجه دارند، درصورتی که نگاه بسیاری از آنان نگاه کلان اقتصادی است و حتماً باید دغدغه‌های آنان مرتفع شود.

۱۴۰۱/۱/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...