نسخه چاپی

كشف جسد یكی از افسران اطلاعاتی رژیم سابق لیبی در بنغازی

پلیس لیبی اعلام كرد كه یكی از افسران اطلاعاتی رژیم سابق این كشور پس از شكنجه شدید از سوی گروهی ناشناس به قتل رسیده است.

به گزارش نما، ایسنابه نقل از پایگاه اینترنتی شبکه خبری الجزیره، یک مسئول در پلیس شهر بنغازی لیبی اعلام کرد: جسد "ناصرالمغربی"، از افسران دستگاه امنیت داخلی رژیم پیشین لیبی در حالی که به شدت شکنجه شده بود، در یکی از مزارع اطراف شهر بنغازی پیدا شده است.

این مسئول لیبیایی که خواست نامش فاش نشود، گفت: خانواده المغربی جسد وی را در حالی پیدا کردند که آثار ضرب و شتم بر روی این جسد کاملا پیدا بوده و قبل از شلیک به سینه‌اش، پاهای وی با هدف شکنجه بیشتر هدف گلوله قرار گرفت.

المغربی، یکی از افسران سازمان امنیت داخلی رژیم پیشین لیبی بود که این سازمان نقش عمده‌ای در سرکوب مخالفان به ویژه در دوران انقلاب لیبی داشت.

از سوی دیگر افراد ناشناس مسلح در بنغازی یکی از مقامات امنیتی این شهر را بیش از یک هفته است که ربوده‌اند و مقامات امنیتی لیبی تاکنون نتوانسته‌اند این فرد را پیدا کنند.

به دنبال طولانی شدن ربوده شدن این مسئول امنیتی بنغازی احتمال می‌رود ربایندگان وی را به قتل رسانده باشند. هرچند وزارت کشور لیبی وعده داده که ربایندگان را پیدا کند و به مجازات عمل‌شان برساند.

شهر بنغازی که دومین شهر بزرگ لیبی و پایتخت اقتصادی این کشور محسوب می‌شود، پس از انقلاب لیبی شاهد ناآرامی‌های زیادی بوده و دولت این کشور تاکنون نتوانسته مانع از وقوع این ناآرامی‌ها شود.

۱۳۹۱/۱۰/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...