نسخه چاپی

ناطق نوری: توان ما همین قدر است!

مدیر عامل تیم پیوند ساپكو قهرمان چهار دوره سوپر لیگ بوكس از عمل نكردن فدراسیون به تعهدش در اعزام این تیم به مسابقات برون مرزی به عنوان پاداش قهرمانی این تیم در فصل قبل انتقاد كرد كه رییس فدراسیون بوكس در واكنش به این انتقاد گفت: از اول هم گفته بودیم كه نمی‌توانیم تیمی را به خارج اعزام كنیم.

به گزارش نما، احمد ناطق نوری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: از همان ابتدای سوپرلیگ فصل قبل و در جلسه‌ای که با مسئولان تیمها داشتم گفتم که فدراسیون نمی‌تواند تیم قهرمان را به تورنمنت برون مرزی اعزام کند اما می‌تواند امتیازات دیگری به آن تیم بدهد و یا کارهای گرفتن ویزا و بقیه هماهنگی‌های لازم را انجام دهد.

وی افزود: آقای بهنیا مدیر عامل تیم پیوند ساپکو انسان خوبی است و در این سالها که در بوکس بوده تعامل خوبی با هم داشتیم. مطمئن هستم که او در مورد اعزام نشدن تیمش به مسابقات برون مرزی و یا پاداش که فدراسیون برای تیم قهرمان باید در نظر بگیرد نظرش اینطور نبوده و کار سرمربی تیمش است که این حرفها را می‌گوید.

رییس فدراسیون بوکس در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون می‌تواند چنین پاداشی را برای تیم پیوند ساپکو به عنوان قهرمان لیگ در نظر بگیرد؟ گفت: فعلا توان مالی فدراسیون اجازه این کار را نمی‌دهد و نمی‌توانیم این کار را انجام دهیم. اگر شرایط مالی فدراسیون خوب بود به جای اینکه این تیم را به خارج اعزام کنیم بدنبال آن می‌رفتیم که یک مربی خارجی جذب کنیم. آن کار در اولویت است.

وی ادامه داد: طبق تصمیمات جدید فدراسیون، برگزاری لیگ را تغییر داده‌ایم و قرار است مسابقات منطقه‌ای در 6 منطقه برگزار شود. اولین مسابقات در این بخش هم در استان خوزستان به شکل بسیار خوبی برگزار شد و دومین دوره آن هم در سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد.

ناطق نوری با اشاره به اینکه از عملکرد کادر فنی تیم ملی جوانان رضایت کامل دارد گفت: اکبر احدی و همکارانش به خوبی انتظارات را برآورده کرده‌اند و تمام اختیارات را به او داده‌ایم تا هرکسی را که می‌خواهد به کادرش اضافه کند. در تیم بزرگسالان هم غیر از کریمی که به عنوان بزرگتر بالای سر تیم است بقیه مربیان همه از جوانان آینده دار ایران هستند. این همان جوانگرایی است که دوستان ما انتظار داشتند و ما انجام داده‌ایم.

۱۳۹۱/۱۰/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...