نسخه چاپی

نخستین پیروزی الغرافه و شكست التعاون میزبان

عکس خبري -نخستين پيروزي الغرافه و شکست التعاون ميزبان

حریفان قطری و عربستانی تیم‌های فولاد و سپاهان ایران در دور دوم دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به یك پیروزی و یك شكست دست یافتند.

به گزارش نما، بامداد امروز (دوشنبه) در دومین بازی گروه C لیگ قهرمانان آسیا الغرافه قطر با ۲ گل آخال ترکمنستان را شکست داد. شیخ دیاباته (۶۰) و احمد علاء‌الدین (۶۱) زننده ۲ گل الغرافه بودند. سعید عزت‌اللهی حضور کاملی در ترکیب الغرافه داشت.

در نخستین بازی دور دوم این گروه شب گذشته تیم‌های شباب الاهلی امارات و فولاد ایران به تساوی یک- یک رسیدند. در جدول رده‌بندی گروه C الغرافه با ۴ امتیاز صدرنشین است. شباب الاهلی (۲امتیاز)، فولاد (۲ امتیاز) و آخال (یک امتیاز) دوم تا چهارم هستند.

بامداد امروز در گروه D لیگ قهرمانان آسیا نیز یک بازی برگزار شد و التعاون عربستان به عنوان میزبان مسابقات یک بر صفر از پاختاکور ازبکستان شکست خورد. خوجیمت ارکینوف در دقیقه ۸۳ گل تیم ازبکستانی را به ثمر رساند.

پیش از این بازی سپاهان ایران با یک گل مغلوب الدحیل قطر شده بود. در جدول رده‌بندی گروه D تیم‌های سپاهان، التعاون، الدحیل و پاختاکور با امتیاز مشابه ۳ رتبه‌های اول تا چهارم را در اختیار دارند

۱۴۰۱/۱/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...