نسخه چاپی

سربازان نقش بسیار مهمی در تامین امنیت و آرامش كشور دارند

عکس خبري -سربازان نقش بسيار مهمي در تامين امنيت و آرامش کشور دارند

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: سربازان ادامه‌دهندگان راه نام‌آورانی چون شهید صیاد شیرازی هستند و امنیت و آرامش امروز این مرز و بوم به این عزیزان بستگی دارد.

به گزارش نما، امیر خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش شامگاه یکشنبه با حضور در مراسم ضیافت افطاری کارکنان وظیفه این نیرو ضمن تبریک ایام ماه مبارک رمضان و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی به‌خصوص امیر سپهبد شهید «علی صیاد شیرازی» اظهار داشت: امروز شما سربازان رهروان راه کسانی هستید که خالصانه در راه آرمان‌های انقلاب و حفظ ارزش‌های والای نظام جنگیدند؛ کسانی چون سپهبد شهید صیاد شیرازی که خود را سرباز اسلام و انقلاب می‌دانست و در این راه مجاهدت‌های بسیاری کرد.
فرمانده نهاجا افزود: شما نباید از یاد ببرید که ادامه‌دهندگان راه نام‌آورانی چون شهید شیرازی هستید و امنیت و آرامش امروز این مرز و بوم به شما سربازان بستگی دارد.

حجت‌الاسلام سید احمد قاضی رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت ماه مبارک رمضان گفت: آنچه خداوند بر ما ارزانی داشته است، جز به سود ما نیست و هیچ‌گاه نمی‌توانیم چیزی را بیابیم که به شر و بدخواهی انسان‌ها آفریده شده باشد؛ مگر اینکه انسان خود به این سو بلغزد و موجبات تباهی خود را فراهم کند. این ماه، ماه مهمانی خداوند و بهره‌مندی از آن یک نعمت الهی است که نصیب بندگان مخلص می‌شود.

وی تصریح کرد: یکی از مزایای خدمت در نظام اسلامی، قرارگیری در مسیر عبودیت است که می‌تواند زمینه‌های حرکت به سمت کمال و سعادت را به ارمغان آورد و چه چیز بهتر از اینکه انسان بتواند زندگی خود را همسو با تعالیم قرآن و عترت پیش ببرد.

۱۴۰۱/۱/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...