نسخه چاپی

داور با استقلالی‌ها مهربان بود/ گل نخوردن از صدرنشین لیگ یك نقطه قوت است

عکس خبري -داور با استقلالي‌ها مهربان بود/ گل نخوردن از صدرنشين ليگ يک نقطه قوت است

هافبك تیم فوتبال نساجی گفت: داور در بازی شب گذشته با استقلال مهربان بود و مراعات این تیم را كرد.

به گزارش نما، اکبر صادقی در گفت و گویی درباره برتری تیم فوتبال نساجی مقابل استقلال در ضربات پنالتی یک چهارم نهایی جام حذفی، اظهار داشت: خدا را شکر بچه‌ها همگی از جان و دل مایه گذاشتند. بازی خیلی خوبی بود و توانستیم با بردن استقلال به مرحله نیمه نهایی برسیم. امیدواریم از سد تیم خوب مس کرمان هم بربیاییم و کار خیلی خوب و بزرگی را برای هواداران نساجی و مردم خوب قائمشهر، انجام بدهیم.

* بدون تمرین به بازی با استقلال رسیدم

وی درمورد اینکه چگونه با وجود مصدومیت به سختی خودش را به این بازی رساند، پاسخ داد: متاسفانه در جریان بازی با شهرخودرو از ناحیه همسترینگ مصدوم شدم و شانس کمی برای رسیدن به دیدار با استقلال داشتم. البته در این مدت کارهای فیزیوتراپی را انجام دادم و در نهایت با تلاش پزشکان و بدون تمرین کردن به این مسابقه رسیدم و مقابل تیم خوب استقلال بازی کردم. البته در دقیقه ۶۵ بار دیگر به دلیل فشاری که به من وارد شد، دیدم بهتر است بیرون بیایم.

* هواداران بدون توجه به نتیجه بازی با استقلال از قائمشهر به تهران آمدند

هافبک نساجی درباره حمایت هواداران از این تیم در بازی با استقلال، عنوان کرد: باید از همه آنها تشکر کنم. با تیم استقلال بازی داشتیم. امکان داشت شکست بخوریم و غمگین شوند اما هواداران بدون توجه به این موضوع، این همه راه را از قائمشهر به تهران آمدند تا تیم خودشان را حمایت کنند. دست تک تک ‌شان را می‌بوسیم. جایگاه نساجی خیلی بالاتر از این‌ها است و امیدوارم امسال بتوانیم کار خیلی کوچکی برای شادی آنها انجام بدهیم.

* گل نخوردن از استقلال یک نقطه قوت است و شب گذشته هم تمرکزمان روی این موضوع بود

صادقی درخصوص اینکه استقلال به عنوان صدرنشین لیگ برتر در این فصل ۳۰۰ دقیقه مقابل نساجی بازی کرد اما یک بار هم موفق به گلزنی به این تیم نشد، توضیح داد: تیم ما جدا از بازی شب گذشته در جام حذفی، در لیگ برتر هم خیلی خوب برابر استقلال بازی کرد و موقعیت‌های خیلی زیادی هم داشتیم. جام حذفی شرایط خاصی دارد و ما هم بیشتر تمرکزمان روی گل نخوردن بود. البته می‌توانستیم روی ضدحملات گل بزنیم. گل نخوردن از تیمی که در این فصل به هر تیمی ۳-۲ گل زده برای ما نقطه قوت است. تیمی که تاکنون نباخته را شکست دادیم. برای نساجی این مسائل خیلی خوب است و امیدوارم این روند به لیگ برتر هم بیاید.

* گل‌های خورده‌مان نصف شده بود پنجم یا ششم جدول بودیم

وی اضافه کرد: تیم ما با وجود گل‌های زیادی که به ثمر رسانده گل‌های زیادی هم خورده است. اگر گل‌های خورده مان نصف شده بود اکنون در رده پنجم یا ششم جدول بودیم اما هنوز هم دیر نشده است و همچنان برای به دست آوردن جایگاهی خوب در لیگ برتر می‌جنگیم.

* داور با استقلال مهربان بود و مراعات این تیم را کرد

هافبک نساجی درمورد انتقاد استقلالی‌ها به مردود شدن گل آرمان رمضانی و البته ادعای هم‌تیمی‌های خودش مبنی بر اینکه امیر عرب براقی باید یک پنالتی هم برای نساجی می‌گرفت، توضیح داد: در کل داور تا جایی که می‌توانست بازی را خوب مدیریت کرد و خوب سوت زد. درمورد صحنه گل رمضانی باید بگویم داور قبل از ضربه زدن وی سوت زد زیرا مهاجم استقلال، مدافع ما را هُل داد. پس از آن رمضانی توپ ارسالی را با سر وارد دروازه نساجی کرد. درمورد صحنه برخورد کریم اسلامی با عارف غلامی هم داور خیلی با استقلالی‌ها مهربان بود و مقداری مراعات این تیم را کرد زیرا می توانست راحت برای ما پنالتی بگیرد.

* دیدار با مس کرمان برای ما یک فینال است

صادقی درمورد اینکه از این تیم به عنوان مدعی اصلی قهرمانی جام حذفی نام برده می‌شود، گفت: هیچ تیمی در این رقابت‌های سخت از پیش برنده نیست. باید بازی به بازی پیش برویم. برای ما دیدار با مس کرمان هم یک فینال است و امیدوارم هواداران‌مان بار دیگر به تهران بیایند و باز هم سنگ تمام بگذارند. امیدوارم مقابل مس اولین فینال را ببریم و در ادامه به فینال واقعی و قهرمانی برسیم.

* برای رفع دغدغه ما روزشمار گذاشته‌اند

وی درباره حضور مسئولان مازندران و قائمشهر در رختکن نساجی پس از برتری برابر استقلال و اینکه آیا دغدغه بازیکنان درمورد مشکل ورزشگاه وطنی در این دیدار مطرح شد، پاسخ داد: مهم‌ترین دغدغه ما این است که هر هفته میهمان هستیم. سفرهای طولانی و پروازهای مداوم خیلی به تیم فشار آورده و تک تک بازیکنان به دلیل این وضعیت و فشردگی مسابقات، مصدوم می‌شوند. استاندار قول رفع مشکل زمین وطنی را داده و فکر می‌کنم برای آماده سازی این زمین روزشمار هم گذاشته‌اند.

* نساجی تنها دلخوشی مردم قائمشهر است

بازیکن نساجی اضافه کرد: امیدواریم همه مسئولان دست به دست هم بدهند زیرا نساجی تنها دلخوشی مردم قائمشهر است و این شهر چیز خاصی ندارد. باید همه پای کار بیایند. مسئولان‌ مان را انتخاب می‌کنیم تا شهرمان شاد شود. مسئولان هم باید به فکر شادی مردم قائمشهر باشند. امیدوارم کار خیلی بزرگی برای مردم شهر انجام بدهند.

داور با استقلالی‌ها مهربان بود/ گل نخوردن از صدرنشین لیگ یک نقطه قوت است

* پاداش ۳۰۰ میلیونی استاندار برای کل تیم است

صادقی درباره اینکه آیا مالک باشگاه قول پرداخت پاداش ۳۰۰ میلیون تومانی به هر بازیکن را داده یا قرار است این پاداش به کل تیم برسد، توضیح داد: استاندار مازندران قول داد این پاداش را به کل تیم پرداخت کند. البته حدادیان هم تا اینجای کار هر چه در توان داشته برای نساجی گذاشته است. خودش پاداش جداگانه ای در نظر گرفته و خیلی مواقع هم از دوستانش کمک گرفته است.

* جایگاه نساجی در جدول با کیفیت بازی‌مان همخوانی ندارد

وی درباره اینکه چرا این تیم با وجود کیفیت خوب بازی‌هایش در جدول لیگ برتر در رتبه نه چندان مناسب دوازدهمی قرار گرفته است، پاسخ داد: واقعا فوتبالی که تیم ما بازی می‌کند با جایگاه‌مان در جدول همخوانی ندارد. بخشی از آن به بدشانسی بازمی‌گردد و مقداری هم در زدن ضربات آخر خوب نبودیم. البته امیدوارم در هفته‌های باقی‌ مانده لیگ این روند را بهبود بدهیم تا با انجام دادن یک کار خوب، نتایج بهتری هم بگیریم. می‌توانیم جایگاه‌مان در جدول را خیلی بهتر کرده و تا رده‌های هفتم یا هشتم بالا بیاییم.

منبع: فارس

۱۴۰۱/۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...