نسخه چاپی

داور بازی استقلال اشتباه تأثیرگذاری نداشت/ استقلال شانس آورد هفته آینده در لیگ برتر بازی ندارد

عکس خبري -داور بازي استقلال اشتباه تأثيرگذاري نداشت/ استقلال شانس آورد هفته آينده در ليگ برتر بازي ندارد

پیشكسوت استقلال گفت: داور در این بازی اشتباه تأثیر گذاری نداشت. در مجموع داور این مسابقه بد عمل نكرد و اشتباهات زیادی نداشت.

به پزارش نما به نقل از مشرق _ در ادامه مسابقات جام حذفی شب گذشته تیم فوتبال استقلال در ورزشگاه آزادی به مصاف نساجی مازندران رفت که تلاش این دو تیم در ۱۲۰ دقیقه از بازی بی نتیجه ماند. سر انجام شاگردان الهامی موفق شدند در ضربات پنالتی از صد استقلال عبور کنند و خود را در نیمه نهایی جام حذفی ببینند. شاگردان مجیدی می‌توانستند با توجه به جایگاهشان در جدول رده بندی لیگ برتر، در این فصل هم قهرمانی در لیگ را به دست آورند و هم قهرمان جام حذفی شوند که با قبول این شکست، از انجام این مهم جا ماندند.

صادق ورمزیار در گفتگو با مشرق در خصوص بازی استقلال – نساجی عنوان کرد: در بازی دیروز زور هر دو تیم به هم می‌رسید. استقلال در برابر نساجی در بازی‌های گذشته نیز ضعف‌هایی داشته و نتوانسته بود دروازه حریف را باز کند. این موضوع نشان می‌داد که بازی سختی در انتظار استقلال خواهد بود. تیم نساجی استقلال را رصد کرده بود و برای این بازی برنامه داشت. آن‌ها می‌دانستند که از این بازی چه می‌خواهند. شاگردان الهامی از ابتدا دفاع را در دستور کار خود قرار داده بودند و قصد داشتند که بازی را به وقت‌های اضافه و سپس ضربات پنالتی بکشانند. دیدیم که این برنامه آنها جواب داد و توانستند در ضربات پنالتی پیروز شوند.

وی افزود: استقلال می‌توانست با ترکیب نیمه دوم از اول در بازی ظاهر شود و پر فشارتر حملات خود را پیگیری کند. در این صورت آنها ۴۵ دقیقه بیشتر وقت داشتند تا از اشتباهات مدافعان نساجی برای رسیدن به گل استفاده کند. استقلال در نیمه اول چپ حمله بود و در نیمه دوم راست حمله شد، یعنی در دو نیمه متفاوت از دو جناح متفاوت حمله کردند. متاسفانه این تاکتیک جواب نداد و استقلال نتوانست به گل برسد و در ضربات پنالتی بازی را واگذار کرد.

پیشکسوت استقلال درباره بازی ندادن به سید حسین حسینی در بازی روز گذشته اظهار داشت: حسینی از رضایی پنالتی گیرتر است. شاید می‌توانست در ضربات پنالتی بیشتر به استقلال کمک کند. البته فوتبال غیر قابل پیش‌بینی است و نمی‌شود صد در صد از مسائل سخن گفت. نمی‌توان گفت که حضور حسینی در بازی دیروز در نتیجه این بازی تاثیرگذار بود.

ورمزیار در مورد داوری این بازی و اعتراض استقلالی ها به عملکرد عرب براقی خاطر نشان کرد: به نظر من داور در این بازی اشتباه تأثیر گذاری نداشت. در مجموع داور این مسابقه بد عمل نکرد و اشتباهات زیادی نداشت.

وی در خصوص ۶ بازی باقی مانده لیگ و تعیین قهرمان لیگ گفت: هنوز ۱۸ امتیاز از لیگ باقی مانده است و برای اظهار نظر درباره آینده خیلی زود است ولی من فکر می‌کنم که استقلال می‌تواند این مسیر را حفظ کند. زمان زیادی تا شروع دوباره لیگ برتر باقی مانده است. در نتیجه بازیکنان استقلال می‌توانند ریکاوری شوند و این باخت از ذهن آنها پاک شود. اگر استقلال هفته آینده در لیگ برتر بازی داشت، قطعاً این باخت در عملکرد آنها تاثیرگذار بود.

۱۴۰۱/۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...