نسخه چاپی

شگرد جدید گروه‌های مسلح سوری

عکس خبري -شگرد جديد گروه‌هاي مسلح سوري

یك روزنامه چاپ سرزمین های اشغالی در گزارشی از شگرد ویژه سركردگان گروههای تروریستی مسلح در سوریه برای جلوگیری از بازگشت جنگ طلبانی كه از ادامه فعالیت های تروریستی پشیمان هستند، خبر داد.

به گزارش نما، مهر به نقل از یدیعوت آحارانوت نوشت: در یکی از این شگردها شورشیان سوری اقدام به سوزاندن گذرنامه های افرادی می کنند که از کشورهای دیگر برای کمک به آنها در انجام فعالیت های تروریستی به سوریه آمده اند.

هدف شورشیان سوری از این کار آن است که در صورت پشیمان شدن این جنگ طلبان خارجی، آنها دیگر نتوانند به کشور خود بازگردند.

در همین رابطه این روزنامه به نقل از یکی از ساکنان سرزمین های اشغالی که برای کمک به شورشیان به سوریه رفته است، می نویسد : این فرد با خانواده خود در مناطق اشغالی تماس گرفته و عنوان کرده که برای بازگشت به خانه با مشکل روبرو شده ،زیرا شورشیان سوری گذرنامه او را سوزانده اند.

به نوشته آحارانوت، این فرد از طریق مرز ترکیه به سوریه رفته و به شورشیان پیوسته است.

این مرد در تماس با خانواده خود به آنها گفته است: شورشیان به من گفته اند هر کسی که به ما ملحق شود دیگر نزد خانواده اش بازنمی گردد.

بر اساس اظهارات خانواده این فرد ساکن مناطق اشغالی، وی به همراه یکی از دوستان خود عازم سوریه شده و در تماس های اخیرش به خانواده خود گفته که بسیار ترسیده، چون اوضاع هرگز تحت کنترل نیست و از آینده خود بی خبر است.

در همین رابطه یکی از اعضای این خانواده به آحارانوت گفت : آنها در یکی از تماس ها به ما گفتند که رفتن به سوریه اشتباه بود. آنها از ما تقاضای کمک دارند چون به سبب سوختن گذرنامه هایشان نمی توانند به مناطق اشغالی بازگردند، اما کاری از دست ما برنمی آید.

در پی انتشار این گزارش، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه ای اعلام کرد که در تماس با برخی عوامل در ترکیه پیگیر وضعیت این دو فرد مسلح که تابعیت اسرائیلی دارند، شده است.

به گزارش مهر، تروریستهای زیادی از کشورهای مختلف برای کمک به شورشیان عازم سوریه شده اند در همین رابطه طی روزهای گذشته استرالیا نیز به طور رسمی اعلام کرد که دست کم 100 نفر از اتباع این کشور همراه با شورشیان سوری در حال مبارزه با ارتش سوریه هستند.

چندی پیش رسانه ها از اعزام افرادی از مناطق اشغالی 1948 به سوریه با هماهنگی رژیم صهیونیستی برای شرکت در اقدامات تروریستی علیه مردم و ارتش خبر داده بودند.

۱۳۹۱/۱۰/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...