نسخه چاپی

ابوالقاسم پور:

۲-۳ بازیكن در حد پرسپولیس نیستند

عکس خبري -?-? بازيکن در حد پرسپوليس نيستند

پیشكسوت باشگاه پرسپولیس گفت: بازیكنان پرسپولیس اغلب خوب هستند اما ۲-۳ بازیكن در حد این تیم نیستند.

به گزارش نما، بهنام ابوالقاسم پور در خصوص حذف تیم پرسپولیس از جام حذفی و حواشی که بعد از شکست سرخ‌پوشان مقابل آلومینیوم به وجود آمد، اظهار داشت:‌ خیلی امیدوار بودیم با قهرمانی در جام حذفی یک جام دیگر به تالار افتخارات پرسپولیس اضافه شود اما متأسفانه با نتیجه‌ای که به دست آمد این جام از دست رفت. با حذف از جام حذفی شرایط پرسپولیس بحرانی شده و به نظر من مربیان هم نتوانستند از نظر روحی و روانی بازیکنان را به شرایط ایده‌آلی برسانند. فشار زیاد هواداران و باخت به آلومینیوم باعث شده تا پرسپولیس وارد افت شود.

وی درباره اینکه پرسپولیس در لیگ برتر همچنان شانس برای قهرمانی دارد، افزود:‌ فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و شاید بهتر باشد که یحیی گل‌محمدی در چینش ترکیب، از بازیکنان به شکل بهتری استفاده کند. ۶ بازی مانده و باید پرسپولیس در این ۶ بازی انتحاری و اصولی بازی کند تا از کورس عقب نیفتد. ۶ امتیاز اختلاف اینقدر زیاد نیست که از الان ناامید شد و اگر استقلال لغزش داشته باشد می‌شود جای آن را گرفت. هنوز چیزی تمام نشده و هواداران باید از تیم حمایت کنند تا گل‌محمدی با آرامش بیشتری کار کند.

۲-۳ بازیکن در حد پرسپولیس نیستند

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص جنگ رسانه‌ای رخ داده در فوتبال ایران که یکسر آن پرسپولیس است، گفت: شک نکنید که هر بیانیه‌ای صادر می‌شود یک حاشیه به راه می‌افتد. شخصیت پرسپولیس خیلی بالاتر از این بیانیه‌بازی‌ها است. بیانیه‌نویسی که امتیاز نمی‌آورد که اگر اینطور بود چه نیازی به جذب بازیکنان بود و به جای آن چند بیانیه‌نویس جذب باشگاه می‌کردند! بازیکنان باید غیرت‌شان را در زمین نشان دهند. یکسری می‌خواهند با بیانیه نوشتن مثلاً‌ تعصب خودشان را نشان دهند. کادر فنی پرسپولیس کادر باتجربه‌ای است و افشین پیروانی و کریم باقری باید به یحیی گل‌محمدی آرامش بدهند.

۲-۳ بازیکن در حد پرسپولیس نیستند

وی افزود: در سال اولی که ما قهرمان شدیم کمتر از ۸۰ هزار نفر تماشاگر به استادیوم نمی‌آمد و این در حالی است که پول در باشگاه نبود، فشار روی تیم زیاد بود و بازیکنان زیادی مصدوم بودند. به طوری که من، حمید استیلی، اسماعیل حلالی و ... آسیب دیده بودیم اما با غیرت بازیکنان قهرمان شدیم. این بیانیه نوشتن و کری خواندن را آخر فصل هم می‌توان انجام داد. برخی‌ها نمی‌دانند که پرسپولیس کجا است و وقتی از آنجا بیرون بیایند تازه می‌فهمند که پرسپولیس چه جایگاهی دارد.

ابوالقاسم پور در خصوص تغییرات متوالی ارنج پرسپولیس در بازی‌ها اظهار داشت: من داخل تیم نیستم و باید به یحیی حق داد چرا که او شرایط را بهتر از ما می‌بیند اما چیزی که من از بیرون می‌بینم این است که از بازیکنان پرسپولیس به خوبی استفاده نمی‌شود. در پرسپولیس شاید ۲-۳ بازیکن در حد این تیم نباشند و شاید جو پرسپولیس طوری بوده که آنها از نظر فنی پایین آمده‌اند. از طرفی وقتی هواداران هم می‌بینند که یک بازیکن دنبال جذب فالوور و تبلیغات در اینستاگرام است آرام نمی‌نشینند. به نظر من سال بعد باید بازیکنانی جذب پرسپولیس شوند که با همه توان بازی کنند.

۲-۳ بازیکن در حد پرسپولیس نیستند

وی ادامه داد: به اعتقاد من در برخی از خطوط گل‌محمدی اشتباه کرده. زمانی که کنعانی‌زادگان، خلیل‌زاده و نوراللهی از پرسپولیس رفتند باید می‌دانستیم که به مشکل می‌خوریم چرا که جایگزینی برای آنها نداشتیم. حتی این رادوشوویچ هم در تیم جا افتاده بود و می‌توانست به پرسپولیس کمک کند. من نمی‌گویم گوهری دروازه‌بان بدی است اما تا بخواهد به جو پرسپولیس عادت کند زمان زیادی از دست می‌رود. به نظر من ما از همین چیزها ضربه خوردیم.
منبع: فارس

۱۴۰۱/۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...