نسخه چاپی

محمدجواد عسكری، در گفت و گو با نما:

گزارش دستگاه های متولی به مجلس درباره معضل ریزگرد‌ها / دستگاه دیپلماسی هرچه سریع‌تر به موضوع ریزگرد‌ها ورود كند

عکس خبري -گزارش دستگاه هاي متولي به مجلس درباره معضل ريزگرد‌ها / دستگاه ديپلماسي هرچه سريع‌تر به موضوع ريزگرد‌ها ورود کند

رئیس كمیسیون كشاورزی مجلس گفت: این كمیسیون به جد به دنبال این است تا هرچه زودتر دستگاه‌های متولی گزارش خود را درباره معضل ریزگردها به مجلس شورای اسلامی ارائه دهند.

محمدجواد عسکری، در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی «نما» با اشاره به پیگیری معضل ریزگردها در مجلس گفت:یکی از دلایل وقوع ریزگرد‌ها در کشور، عدم بارش است. کمبود بارش و خشکسالی شدید مشکلات زیادی را برای کشورمان به وجود آورده است.

این نماینده مجلس تاکید کرد: ما در مجلس و در گذشته موضوع ریزگرد‌ها را پیگیری کردیم و توانستیم کانون‌های آلوده و عامل وقوع ریزگرد‌ها را در استان خوزستان شناسایی کنیم.

رئیس کمیسیون کشاورزی ،آب و منابع طبیعی مجلس اظهارکرد: ما دولت را مکلف کردیم که از طریق مالش پاشی یا کنترل ریزگرد‌ها با این موضوع مقابله جدی کند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: کشور ترکیه با احداث سد‌هایی که روی رود دجله و فرات زده است، مشکلات جدی هم برای عراق و هم برای ایران به وجود آورده است.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و مابع طبیعی در مجلس تاکید کرد: درباره مقابله با ریزگرد‌ها ما مکاتبه کردیم که حتماً دستگاه دیپلماسی هرچه سریع‌تر به موضوع ریزگرد‌ها ورود کند تا به یک نقطه مطلوب از این حیث برسیم.

عسگری تصریح کرد: ما این موضوع را دنبال می‌کنیم تا هرچه زودتر دستگاه‌های متولی گزارش خود را در این باره به مجلس شورای اسلامی ارائه دهند و به ما بگویند که چه پیگیری‌هایی برای کاهش آلودگی هوا و رفع مشکل ریزگرد‌ها انجام داده‌اند.

۱۴۰۱/۱/۲۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...