نسخه چاپی

احمد علیرضابیگی در گفتگو با نما:

زیرساخت‌های اینترنتی تحت اختیار خصولتی هاست / توسعه زیرساخت های ارتباطی قیمت اینترنت را كاهش می‌دهد

عکس خبري -زيرساخت‌هاي اينترنتي تحت اختيار خصولتي هاست / توسعه زيرساخت هاي ارتباطي قيمت اينترنت را کاهش مي‌دهد

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه زیرساخت های اینترنتی در كشور هم موجب رونق كسب و كارهای فضای مجازی شده و هم می تواند قیمت آن را كاهش دهد كه ضرورت دارد مسئولین توجه جدی به این بخش داشته باشند.

احمد علیرضابیگی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی «نما» با اشاره به توسعه زیرساخت‌های اینترنتی در کشور اظهار داشت: متاسفانه زیرساخت‌های مربوط به اینترنت تحت اختیار دولتی‌ها و خصولتی هاست و ما نیازمند بازنگری رویکرد هایمان در این بخش هستیم.

این نماینده مجلس بیان داشت: اگر ما در زمینه توسعه زیرساخت‌های ارتباطی و اینترنتی می‌توانستیم شاهد رقابت بخش خصوصی باشیم، حتما این بخش رونق چشمگیری پیدا می‌کرد.

عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور در مجلس اظهار داشت: در حال حاضر واردات اینترنت ما از طریق شرکت زیرساخت و از چند مرز به کشور انجام می‌شود البته بخشی از آن صادر شده و بخشی از آن هم داخل کشور توزیع می‌شود.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: به دلیل اینکه این فعالیت ها در اختیار شرکت‌های مشخص و به خصوصی است و این امتیاز به همه داده نمی‌شود، دیگر مردم ناچار هستند این رویکرد را بپذیرند.

علیرضابیگی با بیان اینکه ما در حال حاضر زیرساخت انتقال اینترنت در کشور را داریم،اظهارداشت: در حال حاضر از سه مرز اینترنت به کشور وارد می‌کنیم و این مسئله هم توسط شرکت زیرساخت صورت می گیرد، اما شرکت زیرساخت تنها تجهیزات آن را در اختیار دارد و محتوای لازم را ندارد لذا ما باید این امکان را ایجاد کنیم که این محتوا آماده سازی شود و بخش خصوصی به آن ورود پیدا کند.

این نماینده مجلس در ادامه اظهارداشت: به واقع توسعه زیرساخت های اینترنتی در کشور هم موجب رونق کسب و کارهای فضای مجازی شده و هم می تواند قیمت آن را کاهش دهد که ضرورت دارد مسئولین توجه جدی به این بخش داشته باشند.

۱۴۰۱/۱/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...