نسخه چاپی

تهدید هیئت مدیره توئیتر از سوی ایلان ماسك

عکس خبري -تهديد هيئت مديره توئيتر از سوي ايلان ماسک

ایلان ماسك در توئیتی كه به تازگی منتشر كرده هیئت مدیره این شبكه اجتماعی را مورد انتقاد قرار داده است.

به گزارش نما، ایلان ماسک، یک روز پس از آن که هیئت مدیره شرکت توئیتر از طرح «قرص سمی» برای محافظت از خود در برابر پیشنهاد خرید این شرکت از سوی ایلان ماسک استفاده کرد، آن‌ها را هدف انتقاد خود قرار داد.

بر اساس گزارش رویترز، ماسک در واکنش به پست یکی از کاربران در انتقاد از هیئت مدیره در نوشت: در صورتی که پیشنهاد من (برای خرید توئیتر) به موفقیت برسد، حقوق هیئت مدیره صفر دلار خواهد بود، بنابراین حدود ۳ میلیون دلار در سال پس انداز می‌شود.»

ایلان ماسک در حال حاضر ۹.۱ درصد از سهام توییتر را در اختیار دارد و دومین سهامدار بزرگ این شرکت رسانه اجتماعی است. اوایل این هفته، مدیر اجرایی تسلا پیشنهاد خرید این شرکت را به مبلغ ۴۳ میلیارد دلار داده بود.

ایلان ماسک که خود را یک "مطلق گرا در آزادی بیان" می‌نامد، از سیاست‌های توئیتر انتقاد کرده است. او روز پنجشنبه از ۸۲ میلیون دنبال کننده خود در شبکه اجتماعی توئیتر نظر سنجی کرد با این موضوع که خصوصی کردن توییتر با قیمت ۵۴.۲۰ دلار باید به عهده سهامداران باشد، نه هیئت مدیره موافق هستند یا خیر.

ایلان ماسک از زمان خرید سهام توئیتر چندین ایده در مورد توئیتر از حذف تبلیغات گرفته تا دکمه ویرایش را مطرح کرده است. او همچنین از دنبال کنندگان خود در مورد تبدیل دفتر مرکزی این شرکت به پناهگاه بی خانمان سوال کرده بود.
منبع: باشگاه خبرنگاران

۱۴۰۱/۱/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...