نسخه چاپی

تذكر نمایندگان مجلس به رئیس جمهور

عکس خبري -تذکر نمايندگان مجلس به رئيس جمهور

یكی از نمایندگان مجلس به رئیس جمهور به خاطر تأخیر در ارائه بودجه ۹۲ تذكر داد و خواستار پاسخگویی مسئولان وزارت ورزش درباره حضور سرمربی تیم ملی فوتبال كشورمان در رسانه رژیم سلطنتی انگلیس شد.

به گزارش نما به نقل از فارس، نماینده فلاورجان در مجلس در تذکری مکتوب به رئیس جمهور، بر لزوم ارائه لایحه بودجه ۹۲ کل کشور تأکید کرد.

سیدناصر موسوی لارگانی همچنین خواستار توضیحات محمود احمدی‌نژاد درباره علت برکناری مرضیه وحید دستجردی از وزارت بهداشت و درمان شد.

وی همچنین در تذکری به وزیر ورزش از محمد عباسی خواست که در خصوص حضور سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در شبکه بی بی سی فارسی و مصاحبه با رسانه وابسته به رژیم سلطنتی انگلیس توضیح دهد.

عطاءالله سلطانی صبور نماینده رزن در مجلس در تذکری به وزیر امور خارجه، خواستار اعلام موضع قاطع جمهوری اسلامی در قبال اظهارات غیر واقعی وزرای خارجه بحرین و ترکیه شد.

قاسم جعفری و حسین سبحانی‌نیا نمایندگان بجنورد و نیشابور برای حل مشکلات کشاورزان و ادارات کل منابع طبیعی به وزیر جهاد تذکر دادند.

غلامعلی جعفرزاده و سیدحسین نقوی حسینی نمایندگان رشت و ورامین در تذکری به وزیر نفت خواستار توضیح درباره علت عدم توسعه میدان نفتی آزادگان جنوبی شدند.

فتح‌الله حسینی نماینده قصر شیرین هم برای تسریع در گازرسانی و تأمین سوخت مورد نیاز در شهرستان‌های قصر شیرین، گیلانغرب و سر پل ذهاب به وزیر نفت تذکر داد.

سیدجلال یحیی زاده نماینده تفت و میبد به وزیر کشور برای تسریع در ابلاغ مصوبات جدید مربوط به تقسیمات کشوری در استان یزد و به وزیر نفت برای تسریع در تأمین اعتبار و گازرسانی به روستاهای این شهرستان تذکر داد.

سیدشریف حسینی نماینده اهواز هم به رئیس جمهور درباره دلایل شهرستان شدن منطقه کوت عبدالله با وجود مخالفت‌های مردمی و فقدان امکانات زیرساختی مناسب تذکر داد.

نماینده لاهیجان نیز در خصوص لزوم برنامه ریزی جهت توسعه جنگل و به وزیر راه و شهرسازی درباره اعطای بسته‌های تشویقی به بخش غیر دولتی برای بافت‌های فرسوده تذکر داد و خواستار ارائه توضیح از سوی وزرای اقتصاد و صنعت درباره علت افزایش واردات کالا از مناطق آزاد کشور شد.

ایرج ندیمی همچنین به وزیر راه و شهرسازی برای برنامه ریزی جهت توسعه حمل‌ و نقل ریلی توسط بخش‌های خصوصی و تعاونی تذکر داد و خواستار تسریع در ایجاد منطقه ویژه تجاری و اقتصادی در فرودگاه بین‌المللی امام (ره) شد.

ندیمی همچنین به همراه بهروز نعمتی نماینده اسدآباد به وزرای کشور و اقتصاد در خصوص لزوم کاهش نرخ عوارض صدور پروانه ساختمان با کاربری‌های صنعتی و تجاری و اداری تذکر دادند.

حجت‌الاسلام موسوی لارگانی نیز به همراه فتح‌الله حسینی و حسین سبحانی‌نیا به وزیر فرهنگ و ارشاد برای جلوگیری از افزایش قیمت کاغذ تذکر دادند.

آنها همچنین به رئیس جمهور و وزیر امور اقتصادی و دارایی برای اقدام لازم به منظور جلوگیری از افزایش قیمت ارز و سکه تذکر دادند.

موسوی لارگانی همچنین در تذکر دیگری به همراه حسینی به رئیس جمهور و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برخورد قانونی با روزنامه ایران به دلیل انتشار مطالب تخریبی علیه وزیر سابق بهداشت و درمان را خواستار شدند.

قاسم جعفری نماینده بجنورد به وزیر بهداشت برای تسریع در تأمین پزشکان عمومی و متخصص در مناطق محروم تذکر داد.

علی محمد احمدی نماینده دهلران هم در تذکری به وزیر جهاد، لزوم پرداخت تسهیلات حمایتی به منظور توسعه کشاورزی را متذکر شد.

امیر خجسته نماینده همدان در تذکری مشترک با سبحانی‌نیا و نعمتی خواستار اتخاذ تدابیر لازم از سوی وزارت کار برای بهبود وضعیت معیشتی کارگران شدند.

فاطمه آلیا نماینده تهران هم در تذکری به وزیر جهاد، تسریع در حل مشکلات آبرسانی به اراضی یکی از روستاهای اسلامشهر را متذکر شد.

وی همچنین از وزیر راه خواست در اجرای طرح آسفالت روستای مورد اشاره او تسریع صورت گیرد و به وزیر آموزش و پرورش هم برای پایان دادن به حضور مختلط دانش آموزان دختر و پسر در مدرسه روستای یاد شده، تذکر داد.

مجتبی رحماندوست نماینده تهران و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس هم در تذکری به وزیر کشور، خواستار توضیحات نجار درباره علت عدم جمع‌آوری معتادان از معابر عمومی توسط ناجا شد.

و بالاخره علی ایرانپور نماینده مبارکه به وزیر صنعت درباره تسریع در پاسخگویی به مکاتبات نمایندگان ملت تذکر داد.

۱۳۹۱/۱۰/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...