نسخه چاپی

قیمت گوشت گوسفندی و گوساله اعلام شد

عکس خبري -قيمت گوشت گوسفندي و گوساله اعلام شد

مدیركل پشتیبانی امور دام تهران گفت: با توجه به كمبود عرضه دام سبك، پشتیبانی امور دام با افزایش عرضه به دنبال تنظیم بازار است.

به گزارش نما، رضا سالمی مدیرکل پشتیبانی امور دام تهران افزود: در شرایط کنونی، دامداران به سبب بهره مندی از علوفه مراتع و صحرا رغبتی به عرضه ندارند که همین امر منجر به کمبود عرضه دام سبک در بازار شده است.

به گفته او، پشتیبانی امور دام با توزیع از محل ذخایر داخل و واردات به دنبال تنظیم بازار است.

بررسی ها از سطح بازار نشان می دهد که قیمت کنونی هر کیلو گوشت گوسفندی ۱۶۰ تا ۱۸۰ هزار تومان، سردست ۱۸۰ تا ۲۰۰ هزار تومان، گوشت گوساله ۱۵۰ تا ۱۷۰ هزار تومان، سردست ۱۶۰ تا ۱۸۰ هزار تومان و گوشت چرخ کرده مخلوط ۱۷۰ هزار تومان است.

سالمی قیمت هر کیلو گوشت گوساله منجمد را ۹۵ هزار تومان، گوشت گوساله گرم را ۱۲۵ تا ۱۳۰ هزار تومان، چرخ کرده را ۱۴۰ هزار تومان، گوشت گرم گوسفند را ۱۳۸ تا ۱۴۰ هزار تومان اعلام کرد.

مدیر کل پشتیبانی امور دام گفت: توزیع گوشت در شبکه‌های مصرفی ادارات، تعاونی و اتحادیه پرنده و ماهی بدون وقفه ادامه دارد، همچنین تکایا و مساجد در بحث های نذورات و کمک های مومنانه می توانند نیازشان را تامین‌ کنند.

بنابر گفته مسئولان پشتیبانی امور دام، ممنوعیت صادرات و توزیع گوشت وارداتی منجر به روند نزولی قیمت دام و گوشت در سطح بازار شده که با وجود افزایش هزینه های تولید، مسئولان انجمن و تشکل های تولیدی خواستار صادرات هستند.
منبع: باشگاه خبرنگاران

۱۴۰۱/۲/۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...