نسخه چاپی

وقیح مثل فائزه....

چرتكه اندازی فائزه هاشمی برای ثروت حضرت خدیجه (س)

عکس خبري -چرتکه اندازي فائزه هاشمي براي ثروت حضرت خديجه (س)

فائزه هاشمی این روزها باردیگر با سخنانش‌جنجال‌آفرین شده است. اخیراً كلیپی از فائزه هاشمی در فضای مجازی دست به دست می شود كه در آن به پیامبر توهین می كند. او در این كلیپ می گوید: " پیامبر (ص) پول‌های حضرت خدیجه را حیف و میل كرده، حضرت محمد پیامبر بوده نه اقتصاددان."

فائزه هاشمی این روزها باردیگر با سخنانش‌جنجال‌آفرین شده است. اخیراً کلیپی از فائزه هاشمی در فضای مجازی دست به دست می شود که در آن به پیامبر توهین می کند. او در این کلیپ می گوید: " پیامبر (ص) پول‌های حضرت خدیجه را حیف و میل کرده، حضرت محمد پیامبر بوده نه اقتصاددان."
بعضی بر این باورند که فائزه می تواند به صورت جسورانه افکار شاذ خود را مطرح کند و رفتارش را تقدیس می کنند، عده ای دیگر او را شخصیتی توصیف کردند که بدون تفکر سخن می‌گوید!
دبیرکل سابق حزب کارگزاران با اشاره به اظهارات اخیر فائزه هاشمی و توهین به پیامبر اکرم (ص) گفته: "خانم هاشمی معمولاً قبل از اینکه مطلبی را بیان کند، خیلی درباره آن فکر نمی‌کند و وقتی که آدم زیاد حرف بزند این مشکلات هم پیش می‌آید"
اسماعیل گرامی‌مقدم، سخنگوی حزب اصلاح طلب اعتماد ملی درباره‌ی اظهار نظر اخیر فائزه هاشمی درباره پیامبر اسلام می‌گوید: اظهار نظرات خانوم هاشمی فقط به خودش ربط دارد و من نمی‌توانم در این باره چیزی بگویم و قطعا سخنان و رفتار ایشان از پدرش جدا است."
محمدرضا تاجیک درباره اظهارات فائزه هاشمی پیرامون پیامبر (ص) ، گفت: "بنده نه اظهارات ایشان را خوانده‌ام و نه چیزی می‌دانم؛ بنده اصلاً مطالب ایشان را جدی نمی‌گیرم که بخواهم اظهار نظر کنم و موجب انتشار آن شود. وی با بیان اینکه اظهارات فائزه هاشمی را خیلی نباید جدی گرفت، گفته: پرداختن به این نوع اظهارات بیشتر موجب برجسته شدن آن می‌شود. من در خصوص افراد، آن هم در این سطح اظهار نظر نمی‌کنم."
این یک حقیقت تلخ است که فائزه هاشمی هر چند وقت یکبار به واسطه ی اظهار نظرات عجیب و گاهاً توهین آمیز، خود را در رسانه‌ها و فضای مجازی مطرح می کند، تا بتواند به جسد مرده ی حیات سیاسی خود جانی دوباره ببخشد
پیش از این فائزه هاشمی در اظهار نظری دیگر در یک جلسه اینترنتی در کلاب هاوس همسو با جنگ‌طلبان امریکایی در تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفته بود: "تن‌ها راه بازگشت سپاه به پادگان‌ها این است که در لیست تحریم‌ها باقی بماند! چیزی که از سپاه نصیب جامعه ایران می‌شود، منفی است و باید جایی متوقف شود"
وقتی به همزمانی این سخنان با اقدامات دیپلماتیک دولت سیزدهم در معاهده ی برجام و سنگ اندازی آمریکا با این ادعا که اگر مذاکرات وین به شکست منتهی شود، مقصر سپاه است می اندازیم متوجه می شویم که این اظهار نظرها از سوی دختر هاشمی رفسنجانی تنها به عنوان یک عنصر پیاده نظام آمریکا در داخل کشورمان مطرح می شود ولاغیر!

۱۴۰۱/۲/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...