نسخه چاپی

احتمال تعویق بازی‌های آسیایی رد شد

عکس خبري -احتمال تعويق بازي‌هاي آسيايي رد شد

رییس شورای المپیك مالزی، خبرها درباره احتمال تعویق بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ چین را رد كرد و گفت كه این رویداد در زمان خود برگزار می‌شود.

به گزارش نما، بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ قرار است به میزبانی شهر هانگژو چین برگزار شود. در فاصله کوتاه باقی‌مانده تا آغاز این رقابت‌ها، شهر شانگهای با افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا درگیر است و ۲۵ میلیون نفر ساکن این شهر در قرنطینه به سفر می‌برند. این شرایط باعث شده که گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال تعویق مسابقات به مدت یک سال مطرح شود.

پنجشنبه هفته گذشته یکی از مسوولین شورای المپیک آسیا که نخواست نامش فاش شود گفته بود که هنوز تصمیمی گرفته نشده ولی احتمال لغو مسابقات وجود دارد.

با این وجود «نورزا زکریا» رییس شورای المپیک مالزی در گفت‌وگو با «فرانس ۲۴» این موضوع را رد کرد. وی اظهار کرد: بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو برگزار می‌شود. مسائل مربوطه را با شورای المپیک آسیا و کمیته برگزاری مسابقات بررسی کرده‌ایم.

در آغاز همه‌گیری ویروس کرونا، بسیاری از مسابقات ورزشی در چین لغو شده و المپیک زمستانی هم با تدابیر شدیدی برای کنترل ویروس کرونا برگزار شد. پس از پایان مسابقات هم تعداد مبتلایان در این کشور افزایش زیادی داشته است.

منبع: ایرنا

۱۴۰۱/۲/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...