نسخه چاپی

تورم؛ بزرگترین مشكل مردم آمریكا

عکس خبري -تورم؛ بزرگترين مشکل مردم آمريکا

نتایج تحقیقات جدید در آمریكا نشان می‌دهد تورم اصلی ترین معضل مردم این كشور است.

به گزارش نما، نتایج تحقیقات جدید در آمریکا که توسط موسسه هریس به سفارش دانشگاه هاروارد برای نشریه هیل انجام شده، نشان می دهد تورم در جایگاه نخست مشکلات و نگرانی های مردم این کشور قرار دارد.

براساس نتایج این نظرسنجی، ۳۳ درصد شرکت کنندگان اظهار کردند افزایش قیمت ها و تورم بزرگترین مشکل آمریکاست. ۲۸ درصد نیز اقتصاد و شغل و ۲۲ درصد همه گیری کرونا و ۱۷ درصد جنایت و مواد مخدر را بزرگترین مشکل آمریکا می دانند.
علاوه بر این، ۶۰ درصد شرکت کنندگان معتقدند تورم مشکلی بسیار جدی است در حالیکه ۷۳ درصد اظهار کرده‌اند که شخصاً تحت تاثیر معضل تورم قرار گرفته‌اند.

علاوه بر این، ۵۵ درصد به توانایی دولت بایدن در مبارزه با افزایش قیمت ها اطمینان نداشته در حالیکه ۵۶ درصد به فدرال رزرو (نام رسمی بانک مرکزی آمریکا) درباره این موضوع اعتماد ندارند.

در حالی که دموکرات ها و جمهوری خواهان آمریکا درباره موضوع تورم با یکدیگر نزاع می کنند اما نتایج نظرسنجی نشان می دهد که دولت بایدن اهمیتی به این موضوع نداده و در این زمینه بسیار خونسرد است.

علاوه بر این، ۴۸ درصد دولت بایدن را باعث افزایش قیمت ها دانسته در حالیکه ۲۴ درصد پوتین و ۱۶ درصد بانک مرکزی را عامل این موضوع می دانند.

دولت بایدن اندکی قبل، تورم افسارگسیخته آمریکا را که طی ۴۰ سال اخیر بی سابقه بوده، به گردن پوتین و تهاجم او به اوکراین انداخت اما نتایج نظرسنجی حاکی از آن است که این گفته در بین مردم آمریکا خریداری ندارد.
منبع: تسنیم

۱۴۰۱/۲/۶

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...