نسخه چاپی

اين تذهبون؟!

آقای رییس جمهور شایسته سالاری چه می شود؟

عکس خبري -آقاي رييس جمهور شايسته سالاري چه مي شود؟

اگر به هر علت تقید به شعارهای دولت سست شود توفیقات الهی نیز كم خواهد شد بنابراین با همان شور و نشاط و تلاش به خدمت صادقانه و بدون توقع ادامه دهید.

به گزارش نما و به نقل از روزنامه شما، محمود احمدی نژاد رییس جمهور اسلامی ایران 10 دی ماه در مراسم گراميداشت سي امين سالروز تنقيح گزينش به فرمان بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران می گوید:" ....من اينها را با چشم خودم ديده‌ام. افراد غيرموثقي آمده‌اند و گزارش داده‌اند که بله، ما ديديم (دختر خانم) يک روز در خيابان با آقا پسري خوش و بش کرد. پس رد مي‌شود. يا روسري‌اش کمي عقب رفت و بنابراين، رد مي‌شود. بعضي‌هايشان با پدر و مادرهايشان مراجعه مي‌کردند و مي‌ديديم خانواده‌هاي خيلي خوب، محترم و موجهي‌اند.
اصلاً آن بچه، بچۀ خوبي است. حالا شلوغ شده و او هم حرفي زده و يا با كسي احوالپرسي کرده است. کافر که نشده و اساس انسانيت او ساقط نشده است. يک بزرگتري او را نصيحت مي‌کند و او درست مي‌شود. يک جزوه به او مي‌دهيم و مي‌خواند و اصلاح مي‌شود."
جالب است آن افرادی که گزارش در مورد رفتار فرد گزینش شونده داده اند از سوی احمدی نژاد غیر موثق معرفی شده اند، رییس جمهور در همان جلسه می گوید "اصل بر برائت است" و هنوز دقایقی از این حرفش نگذشته است که افراد گزارش دهنده را غیر موثق می خواند، اینجا این سوال مطرح می شود که این تناقض گویی ها برای چیست؟ چطور دختر خانمی که موهایش بیرون بوده و یا با پسری خوش و بش کرده است از نظر شما موثق و فرد گزارش دهنده غیر موثق معرفی می شوند، آقای احمدی نژاد چه شده که شما و برخی اطرافیانتان این همه تلاش دارید که خانمهایی که موهایشان بیرون است و با پسرها خوش و بش می کنند را جذب کنید؟
نگارنده گزارش به هیچ وجه موافق نحوه گزینش فعلی در دستگاه ها و ادارات دولتی نبوده و نیستم و معتقدم این شیوه مصاحبه و تحقیقات محلی دچار نواقص بزرگ و فراوانی است که باید با کارشناسی دقیق و مطالعات عمیق اصلاح شود، اما به نظر می رسد برخی از کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری و رییس جمهور که از همفکران آنها است در نظر دارند تا از این گونه نواقص و ناملایمات که خود هم در آن نقش داشته اند و بیش از 7 سال است به همان شیوه عمل کرده اند بهره برداری تبلیغاتی برای انتخابات ریاست جمهوری کنند.
آقای رییس جمهور، با این حرفهای شما در مورد گزینش شایسته سالاری چه می شود؟ وقتی ما جوانانی داریم که دچار همین انحراف کوچکی که شما می گویید نیستند و با توجه به قانون و آرمان های انقلاب اسلامی از اولویت برای شغل مورد نظر برخوردارند، چه باید بکنیم. آقای رییس جمهور می دانیم که ایام تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری نزدیک است و شما قرار است از کاندیدای مورد نظرتان حمایت و برای او رای جمع کنید، اما به چه قیمتی؟
از سوی دیگر چندی پیش اخباری در مورد استخدام های بی ضابطه در دولت و از جمله 1500 نفر در نهاد ریاست جمهوری منتشر شد، بعد از انتشار این خبر مجلس شورای اسلامی این گونه استخدام را غیرقانونی اعلام کرد و مصوبه هیات دولت در این زمینه را غیرقانونی خواند، اما سخنگوی دولت در جمع خبرنگاران این اقدام را قانونی و از آن حمایت کرد، به راستی چطور می شود که رییس جمهور و کابینه محترم در طول این سالها به فکر استخدام کارمندان نبودند و به یک باره چند ماه مانده به انتخابات ریاست جمهوری یازدهم چنین موضوعی را مطرح و تا این حد و با جدیت پیگیر شده اند؟
در همین حال اصرار و پافشاری احمدی نژاد برای اجرای کامل طرح هدفمندی یارانه ها و پرداخت یارانه نقدی به هر نفر به مبلغ بیش از 130 هزار تومان نیز جای سوال دارد. با اینکه مجلس شورای اسلامی نسبت به آثار سوء و تورمی اجرای کامل طرح هشدار داده است به نظر می رسد رییس جمهور قصد دارد با اجرای این طرح و واریز چنین مبلغی به حساب خانوارها به نوعی آرای مردمی به ویژه در روستاها و شهرستانها را به سوی کاندیدای مورد حمایت دولت جلب کند و حتی اگر این طرح اجرا نشود هم تبلیغات کنند که می خواستیم چنین پولی را به حساب مردم بریزیم و عده ای در مجلس نگذاشتند.
آقای احمدی نژاد ما شما را معتقد به آرمان های انقلاب اسلامی و نماد عدالت خواهی معرفی کرده ایم، آقای احمدی نژاد تاریخ ایران پر است از انسانهایی که با دروغ و تزویر و ریا می خواستند به مردم حکومت کنند و نشد و نادر هستند کسانی که مانند رجایی قصد خدمت داشتند و به شهادت رسیدند، آقای رییس جمهور شکافی که بین دولت با حاکمیت ایجاد کرده اید اگر چه برای دستیابی به اهداف مقدسی هم باشد توجیه ناپذیر است. آقای رییس جمهور این تذهبون؟!
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای 6 شهریور ماه 1390 در دیدار با دولت دهم با قدردانی از خدمات دولت، بر پایبندی به شعارها و جهت‌گیری‌های اعلام شده تأكید كردند و افزودند: علت اقبال مردم در انتخابات سال 84 و 88 به رئیس‌جمهور همین شعارهای جذاب و ضروری بود چرا كه مردم به ارزش‌ها و آرمان‌ها پایبند و دلبسته‌اند.
ایشان، عدالت‌خواهی، استكبارستیزی، ساده‌زیستی، مقابله با منش اشرافیگری، مقابله با ویژه‌خواری و سوءاستفاده از ارتباطات اقتصادی و غیراقتصادی و خدمت‌رسانی صادقانه را از جمله شعارهای جذاب دولت خواندند و افزودند: اصول و ارزش‌هایی كه امام خمینی می‌فرمود و باعث محبوبیت ایشان در قلب ملت‌ها شد از اساسی‌ترین شعارهای دولت است كه باید كاملاًٌ به آن پایبند بود.
رهبر انقلاب اسلامی، كار برای خدا را رمز برخورداری از توفیق الهی و ایجاد جذابیت در دل‌های مردم برشمردند و تأكید كردند: اگر به هر علت تقید به شعارهای دولت سست شود توفیقات الهی نیز كم خواهد شد بنابراین با همان شور و نشاط و تلاش به خدمت صادقانه و بدون توقع ادامه دهید.

۱۳۹۱/۱۰/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...