نسخه چاپی

پاشازاده: هر كسی در فدراسیون تخلف كرده باشد، باید مجازات شود/ وقفه لیگ برای استقلال مثل تایم اوت والیبال است

عکس خبري -پاشازاده: هر کسي در فدراسيون تخلف کرده باشد، بايد مجازات شود/ وقفه ليگ براي استقلال مثل تايم اوت واليبال است

بازیكن پیشین تیم ملی فوتبال و استقلال گفت: اگر تخلفی در فدراسیون صورت گرفته باشد، باید با افراد متخلف برخورد شود.

به گزارش نما، مهدی پاشازاده درباره تخلفات شهاب الدین عزیزی‌خادم، رئیس پیشین فدراسیون فوتبال و اعتراض‌ها به پاداش و حقوق سرپرست قبلی تیم ملی فوتبال گفت: قانون مشخص است و هر کسی تخلف کرده باشد، باید مجازات شود. در دنیا همینطور است. در تیمی مثل بارسلونا فساد مالی پیش آمد و افراد متخلف اخراج یا جریمه شدند. در مورد پاداش‌ها باید بگویم به خاطر وضعیت اقتصادی فشار زیادی به جامعه وارد شده و در هر جمعی این صحبت‌ها مطرح می‌شود که فلان وزیر چقدر می‌گیرد، چرا فلان مسئول شرایط خوبی دارد. برای فوتبال هم این مسائل پیش می‌آید.

وی افزود: وقتی قرارداد یورگن کلینزمن در سال ۲۰۰۶ مبلغ ۴ میلیون یورو بود، مدیر تیم هم می‌تواند قرارداد یک و نیم میلیون یورویی داشته باشد. مشکل فوتبال ما عدم حرفه‌ای بودن آن است. سرپرست تیم یعنی مدیر تدارکات و اگر حقوق‌ و پاداش‌هایی که مطرح می‌شود، درست باشد، زیاد است اما وقتی برای تیم ملی مدیر انتخاب می‌کنیم، در حد سرمربی می‌شود. جایگاه مدیر تیم با سرپرست تیم فرق می‌کند. سرپرست تیم کارهای تدارکات را انجام می‌دهد. اگر بحث مقایسه داشته باشیم، جایگاه‌ها مشخص می‌شود.

بازیکن پیشین استقلال در مورد دیدار این تیم با سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر تصریح کرد: تمام بازی‌ها برای استقلال سخت است و هر بازی حکم فینال را دارد. استقلال باید مثل بازی‌های قبلی‌اش امتیاز بگیرد. یک نکته وجود دارد و آن هم تعطیلی لیگ برتر است که می‌تواند به ضرر استقلال باشد. سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کرده و در شرایط بازی قرار دارد. از آن طرف شاید سپاهان خسته به ایران بازگردد و از نظر روحی - روانی شرایط متفاوتی داشته باشد. باید دید این وقفه به ضرر استقلال خواهد بود یا نه. وقفه لیگ برای استقلال مثل تایم اوت والیبال می‌ماند که شاید خیلی خوب نباشد. باید منتظر بمانیم و شرایط بازی را ببینیم. هر تیمی تمرکز داشته باشد، امتیاز لازم را می‌گیرد.
منبع: تسنیم

۱۴۰۱/۲/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...