نسخه چاپی

غلامرضا منتظری، در گفت و گو با نما:

گرانی اینترنت ربطی به طرح صیانت ازفضای مجازی ندارد

عکس خبري -گراني اينترنت ربطي به طرح صيانت ازفضاي مجازي ندارد

عضو كمیسیون بررسی طرح تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی در مجلس گفت:كاهش سرعت اینترنت و یا افزایش تعرفه اینترنت ربطی به طرح تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی ندارد و چنین ادعا‌هایی بی اساس و شایعه است.

غلامرضا منتظری، در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی «نما» با اشاره به برخی از اخبار مبنی بر اینکه اجرای طرح صیانت از فضای مجازی باعث افزایش قیمت اینترنت شده است، گفت: هنوز طرح تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی موسوم به طرح صیانت در مجلس تعیین تکلیف نشده است و قاعدتاً این ادعا که این طرح در حال اجراست، هیچ مبنایی ندارد.

این نماینده مجلس تاکید کرد: کاهش سرعت اینترنت و یا افزایش تعرفه اینترنت ربطی به طرح تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی ندارد و چنین ادعا‌هایی بی اساس و شایعه است.

عضو کمیسیون بررسی طرح تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی در مجلس تصریح کرد: اخیرا با رأی مشورتی و استمزاجی نمایندگان که در جلسه غیرعلنی گرفته شد، قرار بر این شد که طرح تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی به صحن مجلس بازگردد.

این نماینده مجلس اظهارکرد: بنابراین بررسی طرح صیانت در مجلس هنوز به اتمام نرسیده و هنوز هیچ اتفاقی در این زمینه نیفتاده است.

منتظری بیان کرد: باید این موضوع مجددا در صحن مجلس مطرح شود و نمایندگان باید در جلسه علنی مجلس تصمیم‌گیری کنند که آیا طرح پیشنهادی قبلی ادامه پیدا کند یا آنکه تغییراتی در آن اعمال شود.

این نماینده مجلس بیان کرد: مجلس هنوز هیچ مصوبه‌ای برای حوزه فضای مجازی نداشته است. در صحن مجلس باید تصمیم گیری شود که آیا طرح پیشنهادی قبلی ادامه یابد، یا آنکه طرح دیگری درباره ساماندهی فضای مجازی جایگزین آن شود.

عضو کمیسیون بررسی طرح تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی در مجلس بیان کرد: قطعاً تغییراتی در طرح فضای مجازی ایجاد خواهد شد چرا که نظرات همه نمایندگان مجلس باید در این طرح لحاظ شود.

۱۴۰۱/۲/۱۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...