نسخه چاپی

"نور" موشكی غیر قابل رهگیری است

جانشین معاون عملیات نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به قابلیت‌های موشك نور گفت:‌ این موشك به گونه‌ای طراحی شده كه با پرتاب آن از شناور، دیگر از سوی دشمن، قابل رهگیری نیست و با توان تخریبی بالا هر هدفی را غرق می‌كند.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، امیر شهرام ایرانی با اشاره به پرتاب موفق "موشک نور" در جريان رزمایش تخصصی ولایت 91 اظهار داشت: از اینکه توانستیم هدیه‌ای بسیار گرانبها را به هم‌میهنان عزیزمان تقدیم کنیم احساس غرور و خوشحالی مي‌کنيم و به شهدای عزیزمان این پیام را می‌دهیم که ما همیشه در سنگر بوده و در رکاب مقام عظمای ولایت و فرماندهی کل قوا هستیم.

وي با اشاره به قابلیت‌های "موشک نور" تصریح کرد: موشک نور، یک موشک کروز دریایی و سطح به سطح است؛ یعنی به گونه‌ای طراحی شده که با پرتاب آن از شناور، دیگر از سوي دشمن، قابل رهگیری نیست و می‌تواند هر هدفی را که برای آن تعیین شده پیدا کرده و با توان تخریبی بالا آن هدف را غرق کند.

جانشین معاون عملیات نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه به پرتاب موشک‌ "قادر" در پنجمين روز رزمايش دريايي ولايت 91 اشاره کرد و گفت: همه سامانه‌هاي موشک‌های نور و قادر به دست توانمند متخصصان داخلی کشور طراحی و ساخته شده است و عزیزان ما در سازمان صنایع دفاع، بيشترين زحمت‌ها را براي ساخت اين موشک‌ها کشیده‌اند.

ایرانی افزود: الحمدالله همه عملیات‌های رزمایش تخصصی دریایی ولایت 91 با موفقیت به انجام رسید و شرایط جوی دریا نیز خوب بود و مثل همیشه دعای خیر مردم، پشت سر کارکنان غیور نیروی دریایی ارتش قرار داشت.

۱۳۹۱/۱۰/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...