نسخه چاپی

ترامپ: وضعیت اوكراین می تواند به جنگ جهانی منجر شود

عکس خبري -ترامپ: وضعيت اوکراين مي تواند به جنگ جهاني منجر شود

رئیس جمهور سابق آمریكا با انتقاد شدید از عمكرد دولت دموكرات كنونی، آن را بزرگترین تهدید برای آمریكا خواند كه موجب شرمساری این كشور در سطح بین المللی شده است.

به گزارش نما، «دونالد ترامپ» رئیس جمهو سابق آمریکا در جمع هواداران خود در شهر «گرینوود» در ایالت «نبراسکا» بار به دیگر دولت «جو بایدن» رئیس جمهور کنونی این کشور حمله کرد و آن را متهم به شکست‌های بی حد و مرز نمود.

ترامپ در این باره گفت: ما افراد ناتوانی داریم که کارها را اداره می‌کنند.

وی همچنین در ادامه هشدار داد که وضعیت در اوکراین بسیار خطرناک است و «این مسئله می‌تواند یک جنگ جهانی باشد».

ترامپ گفت که بایدن موجب شرمساری آمریکا است و رهبران جهان از جمله «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه دیگر به ایالات متحده احترام نمی‌گذارند. ترامپ مدعی شد که پوتین «همیشه آن کلمه (منظور بمب هسته‌ای است) را مطرح می‌کند، زیرا به رهبری ما احترام نمی‌گذارد.

رئیس جمهور سابق آمریکا در قبال عملکرد جو بایدن تاکید کرد که وی و دولتش در ۱۶ ماهی که سکان کاخ سفید را به دست گرفته است، بیشتر از مجموع پنج نفر از بدترین رؤسای جمهور تاریخ آمریکا، به این کشور خسارت وارد کرده است.

ترامپ همچنین تاکید کرد که بزرگترین تهدید برای آمریکا، دموکرات‌ها و دولت فعلی این کشور هستند و نه مسائل خارجی مانند مسئله اوکراین. وی در پایان افزود که انتخابات میان دوره‌ای آتی «مهم ترین انتخابات میان دوره‌ای در تاریخ ایالات متحده» است و از حامیان خود خواست تا در انتخابات یادشده شرکت کنند.
منبع: مهر

۱۴۰۱/۲/۱۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...