نسخه چاپی

الهامی: باشگاه نساجی می‌تواند همین الان عذر من را بخواهد/ از نوازی و جامعه فوتبال معذرت می‌خواهم

عکس خبري -الهامي: باشگاه نساجي مي‌تواند همين الان عذر من را بخواهد/ از نوازي و جامعه فوتبال معذرت مي‌خواهم

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: قرارداد من با نساجی یك ساله است و باشگاه حق دارد با هر عزیزی صحبت و قرارداد امضا كند؛ باشگاه حتی همین الان هم می‌تواند عذر من را بخواهد.

به گزارش نما، ساکت الهامی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل مس رفسنجان در هفته بیست‌وششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران اظهار داشت: ۲ تیم از نظر روحی و روانی و فنی در جایگاه مناسبی قرار دارند و برای هم شناخته شده هستند. مس رفسنجان تیم قابل احترام و بسیار خوبی است و بعد از چند هفته بدشانسی، هفته گذشته نتیجه خوبی گرفت و همین موضوع باعث انگیزه مضاعف این تیم می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که به همکاری با نساجی در فصل بعد ادامه می‌دهد یا خیر خاطرنشان کرد: قرارداد من یک ساله است و باشگاه حق دارد با هر عزیزی صحبت و قرارداد امضا کند. باشگاه حتی همین الان هم می‌تواند عذر من را بخواهد. این طبیعت فوتبال است و هر کسی هم بیاید برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. تا الان هیچ صحبتی با باشگاه نداشته‌ام.

سرمربی نساجی درباره پاداش‌ قهرمانی نساجی در جام حذفی و وعده‌هایی که استاندار و مسئولان مازندران بیان داشت: هم برای فینال و هم قهرمانی پاداش دادند، ولی در جریان اینکه استاندار و نفرات دیگر قول داده باشند، نیستم.

وی درباره مصدومان و محرومان تیمش تصریح کرد: نمی‌دانم مصدومان تا فردا (دوشنبه) می‌رسند یا نه، به همین دلیل نمی‌توانم چیزی بگویم اما هر کسی غایب باشد مابقی بچه‌ها تمام زحمت خود را می‌کشند و مشکلی از این بابت نیست. فقط امیر مهدی جانملکی فردا محروم است.

الهامی درباره اتفاقات بازی با آلومینیوم اراک گفت: جا دارد پیرامون حرفی که درباره نوازی از من پخش و باعث مکدر شدن جامعه فوتبال شد، صحبت کنم. کاش سوال خبرنگار هم پخش می‌کردند و فقط جمله آخر پخش نمی‌شد. این حرف باعث دلخوری محمد نوازی شد. اگر ناراحتی او از بابت این جمله بوده من خودم از جاهای خیلی پایین‌تر از نوازی به این جایگاه رسیدم و خودم دستیار بودم. محمد نوازی قطعا بازیکنی بزرگ و کاپیتان استقلال و بازیکن تیم ملی بوده است. کسی دنبال این نیست که او رنجیده شود. خبرنگار همین جمله را پرسید و گفت نوازی این حرف را زده، من هم گفتم خودش ...بازهم اگر نوازی رنجیده خاطر شده من عذرخواهی می‌کنم. چون خانواده او خانواده همه فوتبالی‌ها است. نباید این جملات رد و بدل می‌شد. همانطور که بعد از جملات گفتم که خواهش می‌کنم این حرف‌ها پخش نشود. کاش این صحبت‌ها پخش نمی‌شد. ما تحت فشار بودیم. محمد عزیز است و بر کسی پوشیده نیست که در فوتبال چقدر زحمت کشیده است. قطعا مربی بزرگی خواهد شد. همین که از دستیاری شروع کرده نشان می‌دهد در آینده نزدیک مربی بزرگی خواهد شد. انسان باید این شهامت را داشته باشد اگر کسی از دست او رنجید، معذرت خواهی کند. یک تشکر ویژه هم از مسوولان و مدیران باشگاه آلومینیوم دارم که به جا از او حمایت کردند. نشان دادند که هنوز شرایط برای حمایت از بازیکنان وجود دارد. من هم دوباره از نوازی و جامعه فوتبال معذرت می‌خواهم.

وی در پایان درباره حضور تیمش در مسابقات فصل بعد لیگ قهرمانان آسیا اذعان داشت: ما صحبتی نکردیم. این توافق ۲ طرفه است. بحث فقط خواسته‌های من نیست. بهتر است جواب این سوال را مدیریت باشگاه بدهد. اگر خواستند صحبت کنند، اگر هم خواستند با شخص دیگری ادامه بدهند، آزادند. خواسته‌ها ۲ طرفه است. من هم خواسته‌هایی دارم ولی الان نمی‌توانم بگویم. باید اول ببینیم نظر باشگاه چیست. من یک فلش‌بک به عقب بزنم. از اینکه یک سال و نیم در نساجی بودم وجدانم راحت است، چون احساس می‌کنم تمام کارهایی که باید انجام می‌دادم را انجام دادم. وجدانم راحت است؛ این سرلوحه کارم است که از هر جایی می‌روم هیچ چیز برایم مهم نیست جز رضایت مردم. چه باشم و چه نباشم برای نساجی آرزوی موفقیت دارم. از مردم هم ممنونم که در ۲ سه بازی آخر سنگ تمام گذاشتند و ما را حمایت کردند.

۱۴۰۱/۲/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...