نسخه چاپی

رونالدو تصمیم خود برای فصل بعد را به هم‌تیمی‌هایش اعلام كرد/ تقاضای بكام از كریس

عکس خبري -رونالدو تصميم خود براي فصل بعد را به هم‌تيمي‌هايش اعلام کرد/ تقاضاي بکام از کريس

ستاره پرتغالی تیم فوتبال منچستریونایتد تصمیم خود برای فصل آینده را اتخاذ كرده و آن را هم به اطلاع هم‌تیمی‌هایش رسانده است.

به گزارش نما و به نقل از نشریه سان؛ کریستیانو رونالدو به هم‌تیمی‌هایش گفته است که قصد دارد یک فصل دیگر در منچستریونایتد بماند اما تنها در صورتی که سرمربی جدید این تیم اریک تن‌هاخ او را بخواهد.

با توجه به ناکامی من‌یونایتد برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده، گمانه‌زنی‌هایی درباره احتمال جدایی رونالدو از این تیم شنیده می‌شود. او در صورت ماندن در اولدترافورد برای اولین بار از دوران بازیگری خود در لیگ‌های معتبر قاره سبز نخواهد توانست در لیگ قهرمانان بازی کند و همین موضوع سبب شده بود که خروجش محتمل به نظر برسد اما ظاهراً مهاجم پرتغالی تصمیم دیگری دارد.

یک منبع نزدیک به باشگاه منچستریونایتد که نامش فاش نشده است؛ با اشاره به تأثیر تغییر قریب الوقوع در کادر فنی این تیم روی تصمیم رونالدو، اظهار داشت: رونالدو به بازیکنان تیم گفته است که فصل آینده جایی نخواهد رفت، مگر اینکه باشگاه به او بگوید که دیگر او را نمی‌خواهد. در میان بازیکنان تیم هیچ‌کسی بیشتر از او بابت اتفاقاتی که در این فصل برای تیم رخ داده، غصه نمی‌خورد. با این حال او نمی‌خواهد تیم را در افت ترک کند و قصد دارد که به من‌یونایتد کمک کند به لیگ قهرمانان برگردد و فصل آینده هم یک جام ببرد؛ البته رونالدو این را هم به هم‌تیمی‌هایش گفت که اگر سرمربی جدید (اریک تن‌هاخ) در برنامه‌های تاکتیکی‌اش جایی برای او نداشته باشد، بدون هیچ‌گونه دلخوری و افسوس بابت پیوستن به من‌یونایتد، این تیم را ترک خواهد کرد.

رونالدو در این فصل بهترین گلزن تیمش بوده و در ۲۹ بازی خود در لیگ برتر ۱۸ گل زده است. عامل دیگری که تصور می‌شود رونالدو را به ماندن در اولدترافورد مجاب کرده، خو گرفتن فرزند بزرگش کریستیانو جونیور با جو آکادمی باشگاه منچستریونایتد است که در آنجا رشد قابل توجهی داشته است.

درخواست بکام از کریس

تصمیم رونالدو بسیاری از هواداران من‌یونایتد را خوشحال خواهد کرد اما نه فقط هواداران بلکه یکی از اسطوره‌های این تیم نیز از شنیدن این خبر شادمان خواهد شد. دیوید بکام ستاره سابق شیاطین سرخ با اشاره به فصل سختی که این تیم سپری کرده و ابراز خوشحالی از اینکه این فصل رو به پایان است، گفت که امیدوار است فصل آینده با ماندن رونالدو یک فصل قابل قبول برای قرمزپوشان شهر منچستر باشد.

بکام به شبکه اسکای اسپورتس گفت: منچستریونایتد نیاز به اعمال یکسری تغییرات دارد که ما گوشه‌ای از آنها را تا الان شاهد بوده‌ایم. فصل سختی است اما خوشبختانه دیگر به آخر رسید و من مطمئنم که بسیاری از هواداران هم از این بابت خوشحال هستند. آنها با وجود فراز و نشیب‌های زیاد تیم همچنان ورزشگاه را پر می‌کنند و نشان می‌دهند که هواداران منچستریونایتد بودن یعنی چه.

بکام افزود: مسلماً کریستیانو به همراه لیونل مسی بهترین بازیکنان ۱۵ سال اخیر دنیا بوده‌اند. ماندن او در این تیم که امیدوارم این اتفاق رخ دهد، برای هواداران بسیار مهم است. فکر می‌کنم که برای خودش هم ماندن در من‌یونایتد مهم است. همه ما می‌دانیم که منچستریونایتد چقدر برای او ارزش دارد و به همین دلیل هم دارد با تمام وجودش برای این تیم بازی می‌کند و حتی در این سن و سال اینگونه بازی می‌کند که باورنکردنی است. امیدوارم که او دو سال دیگر هم بماند.
منبع: تسنیم

۱۴۰۱/۲/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...