نسخه چاپی

پرسپولیسی كه سخت می‌بازد/ كدام مربی مقابل سرخپوشان موفق‌تر بوده است؟

عکس خبري -پرسپوليسي که سخت مي‌بازد/ کدام مربي مقابل سرخپوشان موفق‌تر بوده است؟

قهرمان پنج دوره گذشته لیگ برتر تنها ۱۷ بار در این‌ سال‌ها مقابل حریفان خود شكست خورده است.

به گزارش نما، شکست پیکان مقابل پرسپولیس و شکست‌های پیاپی مربیان یا بازیکنان سابق پرسپولیس مقابل این تیم حواشی چند هفته اخیر لیگ برتر را داغ‌تر کرده اما با توجه به آمار چند سال اخیر می‌توان گفت سرخپوشان پایتخت سخت شکست می‌خورند و به راحتی مقابل حریفان خود امتیاز از دست نمی‌دهد.

پرسپولیسی‌ها از ۶ فصل گذشته تاکنون تنها ۱۷ بار شکست خوردند و طبق آمار،‌این نتایج مقابل ۱۴ مربی مختلف رقم خورده است. در این بین حتی مربیان استقلالی هم نتوانسته‌اند بیشتر از ۲ بار پرسپولیس را شکست دهند و همین مساله عملکرد خوب پرسپولیسی‌ها را در فصل‌های گذشته نشان می‌دهد.
امیر قلعه‌نویی با تیم‌های ذوب‌آهن و سپاهان، علیرضا منصوریان با استقلال و صنعت نفت و رسول خطیبی با آلومینیوم اراک هر کدام ۲ بار توانسته‌اند پرسپولیس را شکست دهند که بهترین آمار را در بین مربیان لیگ برتری در تقابل با این تیم به ثبت رسانده‌اند. ۱۱ مربی دیگر هر کدام یک مرتبه پرسپولیس را از پیش رو برداشته‌اند.

اکبر میثاقیان با سیاه جامگان، فیروز کریمی با صنعت نفت و مجتبی حسینی با ذوب‌آهن در لیگ شانزدهم، مجید جلالی با پیکان، علی دایی با سایپا و وینفرد شفر با استقلال در لیگ هفدهم و افشین قطبی با فولاد در لیگ هجدهم پرسپولیس را شکست داده‌اند.

همچنین در لیگ نوزدهم لوکا بوناچیچ با ذوب‌آهن، مهدی تارتار با نفت مسجدسلیمان، یحیی گل محمدی با شهرخودرو و مصطفی دنیزلی با تراکتور هر کدام یک بار توانستند حریف خود را شکست دهند.

با این حال می‌توان گفت هیچ کدام از مربیان لیگ برتری نتوانسته‌اند به راحتی پرسپولیس را شکست دهند. این آمار نشان می‌دهد که سرخ‌پوشان سخت می‌بازند و این مساله، حواشی چند وقت اخیر را رد می‌کند.
منبع: ایسنا

۱۴۰۱/۲/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...