نسخه چاپی

جزایری:القاعده آمریكا را ناامن می كند

رئیس ستاد تبلیغات دفاعی كشور گفت: تروریسم دست‌ساز آمریكا و ارتجاع عرب و رژیم‌های منافق باید منتظر اقدامات جنایتكاران دست پروردگان خود باشند. القاعده دیر یا زود محیط آنها را ناامین خواهد كرد.

به گزارش نما به نقل از فارس، سردار سید مسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح طی گفتگویی پیرامون شرایط مقاومت در منطقه، با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران اجازه تضعیف مقاومت در منطقه را نمی‌دهد، گفت: کشورهای وابسته به آمریکا بدانند که از طریق تروریسم و اقدامات نظامی تحت مدیریت آمریکا و صهیونیست‌ها قادر نیستند مقاومت را وادار به عقب‌نشینی کنند.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: اینک پیروزی چهارم مقاومت در برابر استکبار و ارتجاع در منطقه رقم خورده و سوریه دشمنانش را وادار به فرار از این کشور خواهد کرد.

جزایری همچنین تصریح کرد: هدف نهایی از دشمنی با دولت و ملت سوریه، حزب الله و فلسطین، خارج کردن رژیم اشغالگر از محاصره است چراکه اسرائیلی‌های غاصب چاره‌ای جز خروج از سرزمین‌های اشغالی را ندارند.

رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور افزود: تروریسم دست‌ساز آمریکا و ارتجاع عرب و رژیم‌های منافق باید منتظر اقدامات جنایتکاران دست پروردگان خود باشند. القاعده دیر یا زود محیط آنها را ناامین خواهد کرد.

وی در پایان تأکید کرد: آمریکا و اروپا در آینده از صدمات تروریست‌های مجهز شده و بی هدف در امان نخواهند بود. این هشداری است که قبلاً نیز از طرف ما اعلام شده است.

۱۳۹۱/۱۰/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...