نسخه چاپی

رمضانی: شرایط سختی پس از جدایی از پرسپولیس داشتم/ باید با ركوردشكنی قهرمان شویم

عکس خبري -رمضاني: شرايط سختي پس از جدايي از پرسپوليس داشتم/ بايد با رکوردشکني قهرمان شويم

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: وقتی از پرسپولیس به استقلال رفتم، شرایط سختی داشتم ولی هواداران به من انرژی مثبت زیادی دادند.

به گزارش نما، آرمان رمضانی درباره گلزنی‌اش در بازی استقلال مقابل شهر خودرو مشهد در هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال، گفت: آن شب یکی از بهترین شب‌های زندگی‌ام و همینطور هواداران بود. زمانی که قصد ورود به زمین را داشتم از هواداران انرژی گرفتم. انگیزه زیادی داشتم که گل بزنم که خدا را شکر این اتفاق افتاد و هواداران را خوشحال کردم.

وی در مورد جدایی‌اش از پرسپولیس و پیوستنش به استقلال تصریح کرد: اوایل پیوستنم از پرسپولیس به استقلال، شرایط سخت بود ولی هواداران استقلال خیلی به من انرژی دادند. کادرفنی، بازیکنان و هواداران طوری با من برخورد کردند و مرا پذیرفتند که انگیزه‌ای شد تا جواب محبت‌شان را بدهم. می‌دانستم کسی که تلاش کند، خدا روزی جواب زحماتش را می‌دهد. نمی‌خواهم حرفی بزنم که خوشایند هواداران باشد ولی برای رسیدن به پیراهن استقلال خیلی تلاش کردم. هر بار وارد زمین می‌شدم می‌خواستم عملکردم طوری باشد که این پیراهن را حفظ کنم، حالا اگر با گل زدن نشود، با جنگیدن و دویدن تمام توانم را بگذارم.

مهاجم استقلال درباره ۴ بازی باقیمانده آبی‌پوشان تا پایان فصل جاری گفت: هنوز چیزی تمام نشده و فوتبال را نمی‌توان پیش‌بینی کرد. طبق صحبت‌های آقا فرهاد (مجیدی) باید ۴ بازی باقیمانده را ببریم. باید این بازی‌ها را پیروز شویم و رکوردها را حفظ کنیم و با شرایط خوب قهرمان شویم.

رمضانی در خصوص واکنش‌ها به گلزنی‌اش پس از بازی با شهر خودرو گفت: صحبت‌های زیادی با هواداران دارم ولی باید از آنها تشکر کنم که انرژی مثبتی به من دادند. آن شب بهترین، شب زندگی من بود، چون هواداران زیادی به ورزشگاه آمده بودند و زمانی که ویدئوها را می‌بینم خوشحالم که آنها را شادمان به خانه‌های‌شان فرستادیم. یکی از ویدئوهایی که دیدم و جالب بود، صحنه‌ای بود که ابتدا توپ امیرحسین حسین‌زاده به تیر برخورد می‌کند و هواداران افسوس می‌خورند ولی دو ثانیه بعد به خاطر گلی که زدم، همگی خوشحال شدند.

وی در مورد بازی با فولاد خوزستان در هفته بیست‌وهفتم لیگ، خاطرنشان کرد: همه می‌دانند فولاد تیم خوبی است و بازی کردن در زمین آنها شرایط خودش را دارد. با تمام توان برای بردن وارد زمین می‌شویم و چیز دیگری نمی‌خواهیم. کادرفنی و آقا فرهاد هم گفته‌اند باید بازی را ببریم. امیدوارم دست پر برگردیم تا شرمنده هواداران نشویم.
منبع: تسنیم

۱۴۰۱/۲/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...