نسخه چاپی

براساس يك پژوهش جديد

بودجه تشكیلات رام الله برای امنیت اسرائیل!

عکس خبري -بودجه تشکيلات رام الله براي امنيت اسرائيل!

سرویس‌های امنیتی تشكیلات خودگردان فلسطین نزدیك به دو سوم بودجه سالیانه این تشكیلات را دریافت می‌كنند و آن را صرف تامین امنیت دشمن صهیونیستی و ممانعت از بروز انتفاضه سوم و سركوب رهبران، فعالان و حامیان جنبش مقاومت اسلامی "حماس" می‌كنند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، مرکز مطالعات اقتصادی "ماس" با انتشار پژوهشی جدید اعلام کرد: سهم سرویس‌های امنیتی تشکیلات رام الله اعم از سازمان حفاظت اطلاعات، پلیس و امنیت ملی از درآمدهای تولید ملی فلسطین در سال ۲۰۱۱ به ۳۱ درصد رسید.

در بخش دیگر این پژوهش آمده است: سهم بخش بهداشت و درمان در سال گذشته از این درآمدها ۱۱ درصد و سهم آموزش و پرورش ۴ / ۱۹ درصد و سهم خدمات اجتماعی ۴۳ درصد بود.

به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، در این پژوهش می‌خوانیم، مجموع هزینه‌های امنیتی و نظامی این تشکیلات تا پایان اکتبر سال جاری به سه میلیارد و ۸۸ میلیون شکل (واحد پول اسرائیل) رسید.

پرفسور "عبدالستار قاسم"، استاد علوم سیاسی دانشگاه ملی النجاح نابلس گفت: مشکل در هماهنگی امنیتی تشکیلات خودگردان با طرف صهیونیستی نهفته است.

پرفسور عبدالستار قاسم افزود: این هماهنگی در سایه تجاوزات ارتش صهیونیستی به کرانه باختری صورت می‌گیرد و نیازی به وجود سرویس‌های امنیتی تشکیلات رام الله نیست، زیرا این سرویس‌ها نه تنها قادر به حمایت از ملت خود نیستند، بلکه دست به سرکوب نیروهای مقاومت نیز می‌زنند.

۱۳۹۱/۱۰/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...