نسخه چاپی

اینكه می‌گویند گابریل پین استقلال را قهرمان كرد خنده دار است/ مگر قرار است پرسپولیس هر سال قهرمان شود؟

عکس خبري -اينکه مي‌گويند گابريل پين استقلال را قهرمان کرد خنده دار است/ مگر قرار است پرسپوليس هر سال قهرمان شود؟

پیشكسوت فوتبال در مورد شرایط لیگ برتر و تیم ملی صحبت كرد.


به گزارش نما، محمد مایلی کهن در خصوص عدم موفقیت پرسپولیس‌ در کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر و نارضایتی هواداران این تیم اظهار داشت: از کدام عدم موفقیت حرف می‌زنید؟ پرسپولیس در حال حاضر دوم جدول است و در بدترین حالت نهایتش سوم جدول می‌شود، این را کجا اسمش را عدم موفقیت می‌گذارند؟ به نظر من تیم نتایج قابل قبولی گرفته است و مشکلی وجود ندارد و دلیل نارضایتی آنهایی که انتقاد می‌کنند را نمی‌دانم.

وی در مورد اینکه قهرمانی در پنج دوره پیاپی باعث شده هواداران پرسپولیس به چیزی کمتر از این قانع نباشند، گفت: قرار نیست یک تیم همیشه و هر فصل قهرمان شود. فوتبال است و رقابت و جذابیتش به همین است و اگر قرار بود یک تیم همیشه جام قهرمانی بالای سر ببرد که دیگر جذابیتی نداشت. همین منچستر یونایتد از وقتی آقای فرگوسن رفته چند سرمربی عوض کرده و چقدر هزینه خرید بازیکن کرده است؟ آیا توانسته جام بیاورد که از پرسپولیس انتظار دارید هر سال قهرمان شود؟ بله اگر موفق می‌شد و قهرمانی کسب می‌کرد خوب بود ولی تا همینجا هم عملکرد بدی نداشته است.

پیشکسوت فوتبال در مورد انتقاداتی که به برخی از بازیکنان پرسپولیس از جمله گلر این تیم و خریدهای خارجی تیم صورت می‌گیرد گفت: همین حامد لک که به خاطر چند اشتباه این همه مورد هجمه قرار گرفته است مگر فصل قبل در قهرمانی تیم نقش کمرنگی داشت؟ البته من از حامد لک می‌خواهم به خودش بیاید و می‌داند که چه می‌گویم و امیدوارم حرف من را بگیرد. در مورد بازیکنان خارجی به هر حال هنانوف به نظرم کیفیتش از دو نفر دیگر بهتر بود، هرچند به خاطر یک اشتباه او را نیمکت نشین کردند و دیگر بازی ندادند.

مایلی کهن در رابطه با اینکه به نظرش گل محمدی باید در پرسپولیس بماند یا برود، گفت: چرا نباید بماند؟ دو بار تیم را قهرمان کرده و به فینال آسیا برده است. مگر اینکه من نوعی به صندلی او چشم داشته باشم و بخواهم جایش را بگیرم که بگویم او باید برود، در غیر این صورت دلیلی برای این نیست که بگوییم یحیی باید تغییر کند.

مایلی کهن در مورد قهرمانی استقلال با فرهاد مجیدی هم توضیح داد: تبریک می‌گویم و استقلال شایسته قهرمانی بود و نتایج خوبی گرفته و بدون شکست به جام رسیده است که رکورد خوبی است. برایم جالب است که شنیدم می‌گویند استقلال به خاطر گابریل پین قهرمان شد و کار فرهاد مجیدی نبود. این دیگر چه حرف خنده داری است؟ مگر می‌شود موفقیت استقلال را به فرهاد مجیدی نسبت نداد؟ سال گذشته هم چند ماه استراماچونی سرمربی بود و رفت و بعد مجیدی آمد و می‌گفتند نتایجی که استقلال می‌گیرد حاصل زحمات استراماچونی است و حالا هم آن را به گابریل پین می‌بندند. هیچ منطقی پشت این صحبت‌ها نیست.

وی در ادامه گفت: یک مجموعه وقتی موفق می‌شود افراد زیادی در آن نقش داشتند. از مدیریت گرفته تا کادرفنی و بازیکنان و مهم‌ترین مسأله داشتن یک تیم خوب و کامل از بازیکنان با کیفیت است که بتوانی آنها را هماهنگ کنی و اتحاد و یکدلی در تیم ایجاد کنی تا نتیجه بگیرد و استقلال تمام این موارد را در اختیار داشت.

پیشکسوت فوتبال در رابطه با وضعیت تیم ملی و انتقاداتی که بابت عدم تدارکات مناسب پیش از جام جهانی صورت می‌گیرد گفت: مگر بقیه تیم‌ها چه تدارکاتی دیده‌اند که از آنها عقب مانده‌ایم. بازی با کانادا را ترتیب دیده‌اند که فکر می‌کنم بازی خوبی است. ما هم اتفاقا سال ۹۵ به کانادا رفتیم و با آنها بازی کردیم. سبک بازی‌شان به آمریکا شبیه است و اتفاقا از آمریکا تیم بهتری هستند چرا که به عنوان تیم اول گروه صعود کردند و فکر می‌کنم بازی خوبی باشد.

مایلی کهن در پایان در مورد وضعیت حضور اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی و اینکه می‌گفتند باید سرمربی بزرگتری جای او به کار گرفته می‌شد، گفت: قبلا هم گفته ام، دیگر اسکوچیچ باید چکار می‌کرد که شایسته ماندن روی نیمکت تیم ملی باشد؟ فراموش کرده‌ایم تیم ملی را در چه شرایطی به او تحویل دادیم؟ با ویلموتس دو بازی را باخته بودیم و امیدی به صعود نداشتیم ولی حالا به عنوان تیم اول صعود کردیم. حتما باید با ویلموتس ادامه می‌دادیم و حذف می‌شدیم؟ یک جا مجیدی تیم را قهرمان کرده می‌گوییم کار پین است و اینجا هم اسکوچیچ موفق شده و آن را به مسایل دیگر نسبت می‌دهیم.

منبع: ایلنا

۱۴۰۱/۲/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...