نسخه چاپی

واكنش مدیركل امنیتی ریاست‌جمهوری به انتقادات

مدیر كل امنیتی سیاسی نهاد ریاست جمهوری با اشاره به لغو مصوبه استخدام كاركنان در نهاد ریاست جمهوری این اقدام را نوعی بد اخلاقی سیاسی عنوان كرد و گفت:مصوبات استخدامی دولت ناگهانی و انتخاباتی نیست.

به گزارش نما، مجید امیدی شهرکی مدیر کل امنیتی سیاسی نهاد ریاست جمهوری در گفتگو با فارس با اشاره به مصوبه جدید دولت درباره استخدام 1500 نفر در نهاد ریاست جمهوری و لغو آن توسط هیئت تطبیق مصوبات با قوانین مجلس شورای اسلامی گفت: مسیری که این مصوبه برای تصویب در هیئت دولت طی کرده، کاملا مشخص است و شما می توانید روند کامل تصویب آن را از معاون منابع انسانی ریاست جمهوری جویا شود.

ما به این بداخلاقی‌های سیاسی عادت کرده‌ایم

وی افزود: جنجال‌های بوجود آمده بر سر این مصوبه به نوعی بداخلاقی سیاسی است و البته ما به این بد اخلاقی های سیاسی عادت کرده ایم.

مدیر کل امنیتی سیاسی نهاد ریاست جمهوری ادامه داد: متاسفانه برخی دستگاه ها تمام امور را رها کرده و منتظر هستند تا دولت خدمتی را آغاز کند و بعد جلوی کار دولت را بگیرند.

امیدی شهرکی با بیان اینکه این مصوبه یک تصمیم یکباره و ناگهانی نبوده،اما زمانی که خبر آن این گونه منتشر شد، بد اخلاقی ها آغاز شد و تاوان آن را مردم باید بپردازند اظهار داشت:برخی دوستان به دنبال برهم بازی هستند اما دلسوزان و سینه سوختگان نظام از این تغییر سود نخواهند برد.

مدیر کل امنیتی سیاسی نهاد ریاست جمهوری ادامه داد: باید در ماه های پایانی خدمت دولت نهم فضا به گونه ای شود تا خدمات این دولت به صورت کامل محقق شود.

اقدامات تخریبی علیه دولت فرهنگ سازی شومی را صورت می‌دهد

امیدی شهرکی با تاکید بر اینکه فشارهای موجود بر دولت باعث می‌شود حتی کسانی که برای برخی از ارکان نظام در آینده دندان تیز کرده اند منتفع نشوند اظهار داشت: این اقدامات تخریبی فرهنگ سازی شومی را صورت می‌دهد و دود آن به چشم آنهایی خواهد رفت که در آینده در راس قدرت قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه برخی ها احساس می کنند چون تریبونی در مقابل آن ها قرار دارد، باید حرفی بزنند تا منعکس شود گفت: ما باید به آرمان های انقلاب بازگردیم و نمی توان زمانی که دولت به دنبال حل مشکلات معیشتی مردم است، با آن همراهی نکرد، انشالله مردم در آینده جواب برخی بداخلاقی ها را خواهند داد.

۱۳۹۱/۱۰/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...