نسخه چاپی

علیرضا نظری در گفتگو با نما:

رقبای قالیباف برای انتخابات اجلاسیه سوم / رقابت داغ برای نائب رئیسی مجلس

عکس خبري -رقباي قاليباف براي انتخابات اجلاسيه سوم / رقابت داغ براي نائب رئيسي مجلس

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: غیر از محمدباقر قالیباف كه معمولاً گزینه ثابت برای انتخابات ریاست مجلس شورای اسلامی است، تاكنون الیاس نادران هم به صورت رسمی در این بخش اعلام آمادگی كرده است.

علیرضا نظری در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی «نما» با اشاره به حواشی انتخابات هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی در اجلاسیه سوم، گفت: برخی از نمایندگان در حال رایزنی برای انجام انتخابات هیئت رئیسه مجلس در اجلاسیه سوم هستند تا در این انتخابات شرکت کنند.

این نماینده مجلس تاکیید کرد: غیر از محمدباقر قالیباف که معمولاً گزینه ثابت برای انتخابات ریاست مجلس شورای اسلامی است، تاکنون الیاس نادران هم به صورت رسمی در این بخش اعلام آمادگی کرده است که می‌خواهد در انتخابات ریاست مجلس شرکت کند.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:همچنین علی نیکزاد و عبدالرضا مصری، نواب رئیس فعلی مجلس پیگیری های لازم را برای انتخابات نایب رئیسی مجلس انجام می‌دهند.

این نماینده مجلس اظهارداشت: همچنین چند تن از نمایندگان تلاش خود را برای حضور در انتخابات نایب رئیسی مجلس انجام می‌دهند و یکی از جدی ترین گزینه ها برای این عرصه حجت الاسلام مجتبی ذوالنور است.

وی ادامه داد: البته افرادی چون حجت الاسلام نصرالله پژمانفر، حمیدرضا حاجی بابایی و محمد مهدی زاهدی هم در این زمینه کاندیدا هستند.

نماینده مردم خمین در مجلس اظهار داشت: جو مجلس نشان می‌دهد که به احتمال زیاد یا نیکزاد و یا مصری نتوانند آرای لازم را برای ماندن در جایگاه نایب رئیسی مجلس کسب کنند و در کرسی نایب رئیسی مجلس تغییراتی را شاهد خواهیم بود.

۱۴۰۱/۲/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...