نسخه چاپی

آغاز راهیان نور پسران با 25 هزار نفر

مسئول فرماندهی و كنترل سازمان بسیج مستضعفین گفت: اعزام اردوی راهیان نور دانش آموزی در بخش دختران در 17 آذرماه با شركت 320 هزار نفر دانش آموز به پایان رسید.

به گزارش نما به نقل ازپانا، سرهنگ حسین ممتحن در پاسخ به این پرسش که وضعیت و آمار اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور چگونه است؟ اظهار کرد: اعزام اردوی راهیان نور دانش آموزی در بخش دختران در 17 آذرماه با شرکت 320 هزار نفر دانش آموز به پایان رسید.

وی ادامه داد: اعزام اردوی راهیان نور دانش آموزی در بخش پسران نیز از نیمه دوم آذرماه شروع شده است و در طی این مدت، 25 هزار دانش آموز پسر به این اردوها اعزام شده اند.

مسئول فرماندهی و کنترل سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به امتحانات تحصیلی دانش آموزان در دیماه اضافه کرد: اعزام اردوی راهیان نور دانش آموزان پسر به دلیل آغاز امتحانات دیماه،از 27 آذرماه متوقف شده است و تا 28 دیماه اعزام اردوی راهیان نور نخواهیم داشت.

ممتحن افزود: با توافقی که با وزیر آموزش و پرورش داشتیم، برنامه ریزی و ایجاد ظرفیت ها برای این اردوها تا یک میلیون نفر پیش بینی شده بود، اما تحقق این امر، بستگی به علاقمندی و استقبال دانش آموزان دارد، چراکه اردوی راهیان نور کاملا داوطلبانه است.

وی با بیان اینکه در بخش دختران حدود 67 درصد هدف کمی تعیین شده محقق شده است، تصریح کرد: طبق زمان بندی صورت گرفته، تا 15 اسفندماه سال جاری اعزام اردوهای راهیان نور دانش آموزی را خواهیم داشت و از 15 اسفند به بعد اردوهای راهیان نور عمومی و دانشجویی را خواهیم داشت.

ممتحن در پایان با بیان اینکه از 25 اسفند ماه تا 15 فروردین اردوهای راهیان نور عمومی و آحاد مردم و از اوایل اسفندماه اردوهای راهیان نور دانشجویی شروع می شود، افزود: اگر شرایط مناسب باشد، برای آن دسته از دانش آموزان علاقمند که به لحاظ زمانی موفق نشده اند در اردوها شرکت کنند، برنامه ریزی شده است که از 15 فروردین تا 30 فروردین اعزام راهیان نور دانش آموزی داشته باشیم و مابقی را نیز در صورت تحقق شرایط در تابستان سال آینده اعزام خواهیم کرد.

۱۳۹۱/۱۰/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...