نسخه چاپی

سرلشكر سلامی مطرح كرد:

سپاه خدمت‌رسانی به مردم را هرگز از دستور كار ‌خارج نمی‌كند/ محرومیت‌زدایی و آبرسانی به ۱۰هزار روستا

عکس خبري -سپاه خدمت‌رساني به مردم را هرگز از دستور کار ‌خارج نمي‌کند/ محروميت‌زدايي و آبرساني به ??هزار روستا

فرمانده‌كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان "خدمت‌رسانی به مردم را هرگز از دستور كار خود خارج نمی‌كنیم زیرا در اولویت ما قرار دارد"، گفت: سپاه با همكاری وزارت نیرو ۱۰هزار روستا را ‌آبرسانی می‌كند.

به گزارش نما، سردار سرلشکر حسین سلامی در جریان سفر به استان گلستان، پیگیری پیشرفت زیرساخت‌های دفاعی و آمادگی واحدهای رزمی و طرح‌های محرومیت‌زدایی و سازندگی را از اهداف اصلی سفر به گلستان دانست و اظهار داشت:‌ در این سفر پیشرفت زیرساخت‌های دفاعی و آمادگی واحدهای رزمی و طرح‌های محرومیت‌زدایی و سازندگی و کمک و امداد به مردم استان توسط همکاران سپاه و بسیج را ارزیابی می‌کنیم.

فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به پیشرفت زیرساخت‌های اساسی کشور افزود: قرارگاه سازندگی حضرت خاتم‌الانبیاء(ص) حدود ۴۰۰ طرح بزرگ ملی فعال دارد و چرخ هیچ طرحی متوقف نیست و تلاش می‌کنیم علاوه بر اینکه از نظر آمادگی دفاعی در سطح کشور نیروهای ما رشد شتابدار خود را انجام می‌دهند و با تغییرات فن‌آوری دائم در حال رشد هستند به‌موازات آن موضوع امداد به مردم و خدمت‌رسانی به مردم را هرگز از دستور کار خود خارج نمی‌کنیم زیرا در اولویت ما قرار دارد.

سردار سلامی اضافه کرد: در سطح کشور با مشارکت و همکاری سپاه و بسیج و همراهی با دولت در طرح‌های مربوط به محرومیت‌زدایی از جمله آبرسانی به روستاهای فاقد آب برنامه‌های مفصلی داریم و تقریباً ۱۰ هزار روستا را با وزارت نیرو برنامه‌ریزی کردیم که آبرسانی کنیم.

وی گفت: در طرح‌های مربوط به ساخت‌وساز خانه‌های روستایی مشارکت بسیار وسیعی داریم و هم در مناطق روستایی و هم در مناطق حاشیه شهرها برای کمک به مردمی که بضاعت ساخت خانه ندارند مشارکت بسیار گسترده داریم و هم سپاه‌های استان‌ها و هم قرارگاه سازندگی حضرت خاتم الانبیاء(ص) در گستره ملی در این مسئله مشارکت دارند.

سردار سلامی اعلام کرد: در زمینه طرح‌های مربوط به راه‌های روستایی در روستاهای دارای جاده‌های سخت‌گذر برای تردد آسان روستاییان کارهای بزرگی در دست انجام داریم.

وی با اشاره به هدف‌گذاری برای کمک‌های مؤمنانه و کمک‌های معیشتی به مردم گفت: تا امروز هفت مرحله کمک‌های معیشتی بین یک میلیون و پانصد هزار خانواده توسط سپاه و بسیج کل کشور انجام شده است و با شرایط فعلی مربوط به عادلانه‌سازی یارانه‌ها تلاش می‌کنیم فشار اولیه طرح به مردم محروم را با کمک‌های سپاه و بسیج و سایر نهادهای حمایتی از جمله ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، بنیاد مستضعفان، کمیته امداد امام خمینی، آستان قدس و خیّران کاهش دهیم‌.

سردار سلامی افزود: ما خود را مدیون مردم می‌دانیم و از مردم صمیمانه تشکر می‌کنیم که مقابل هجمه‌های رسانه‌های دشمن ایستاده‌اند و به‌خصوص در این شرایط مردم کاملاً هوشیارانه و آگاهانه شکیبایی می‌کنند.
منبع: تسنیم

۱۴۰۱/۲/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...