نسخه چاپی

دیوید كراننبرگ: نتفلیكس بیش از حد محافظه‌كار است

عکس خبري -ديويد کراننبرگ: نتفليکس بيش از حد محافظه‌کار است

نتفلیكس می‌تواند سریال‌های بسیار جذاب كره‌ای و فنلاندی را نشان دهد و بگوید محصول اریجینال شبكه است، اما در واقع چنین نیست

به گزارش نما، کارگردان «جنایات آینده» می‌گوید نتفلیکس حاضر به پخش فیلم جدید او نشده است.

«دیوید کراننبرگ» که به زودی با «جنایات آینده» (Crimes of the Future) به کن برمی‌گردد، در مصاحبه جدیدی با «ورایتی» از فرایند طولانی تأمین سرمایه فیلم و علت همکاری نکردن با نتفلیکس گفته است.


کراننبرگ می‌گوید: «بی‌تردید با آمازون و نتفلیکس برای این فیلم مذاکره شد، اما پروژه‌ای نبود که آن‌ها بخواهند بسازند. بدون شک به کلیت پدیده استریم در نتفلیکس علاقه‌مندم. اما فکر می‌کنم هنوز بسیار محافظه‌کارند. یعنی، هنوز مثل یک استودیوی هالیوودی عمل می‌کنند. تصور می‌کردم متفاوت باشند.»


این فیلمساز در ادامه از فراهم ساختن جایگاهی برای اقلیت‌های نژادی ستایش می‌کند اما می‌گوید بر این باور است که محصولات این پلتفرم همچنان عمومی‌اند: «تفاوت این است که نتفلیکس می‌تواند سریال‌های بسیار جذاب کره‌ای و فنلاندی را نشان دهد و بگوید محصول اریجینال شبکه است، اما در واقع چنین نیست – محصولی است که آن‌ها امتیاز پخش‌اش را خریداری کرده‌اند. به نظر من وقتی بحث پروژه‌هایی در میان باشد که آن‌ها خودشان می‌سازند، بسیار محافظه‌کارند. به قوائد جریان اصلی فکر می‌کنند، به هر حال من چنین تجربه‌ای داشتم.»


نتفلیکس مراحل ابتدایی تولید یک سریال تلویزیونی را با کراننبرگ طی کرد اما این پروژه در نهایت لغو شد. این کارگردان می‌گوید: «تلاش کردم و [فیلمنامه] دو اپیزود را هم داشتیم، اما بعد تصمیم گرفتند که نسازندش. ناراحت شدم چون از نظر سینمایی به پلتفرم‌های استریم علاقه‌مند بودم. تصور می‌کردم که برای من به عنوان یک نویسنده، یک پدیدآورنده و بعد یک کارگردان بسیار تجربه جالبی خواهد بود.»

۱۴۰۱/۲/۲۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...