نسخه چاپی

دستگیری عوامل اصلی اخلال در بازی تراكتور و پرسپولیس

عکس خبري -دستگيري عوامل اصلي اخلال در بازي تراکتور و پرسپوليس

دادستان مركز استان آذربایجان شرقی از دستگیری برخی از عوامل اصلی اخلال در نظم بازی تراكتور و پرسپولیس خبر داد.

به گزارش نما، با اعلام مرکز رسانه قوه قضاییه، بابک محبوب علیلو درباره دستگیری برخی از اخلال کنندگان نظم بازی تراکتور و پرسپولیس افزود: قبل از شروع و حین بازی، تعدادی از عوامل اصلی تحریک کننده و اخلال در نظم بازی دستگیر شده‌اند و موضوع در حال پیگیری است.

وی افزود: دستورهای لازم برای شناسایی دیگر افراد محرک که مرتکب رفتارهای مجرمانه شده‌اند صادر شده و تحت تعقیب کیفری قرار خواهند گرفت.

علیلو اضافه کرد: علل بروز رفتارهای نابهنجار اجتماعی به ویژه از سوی عده‌ای تماشاگر نما و همین طور بازیکنان از سوی دستگاه‌های مسئول، رصد و پیگیری و ریشه یابی می شود؛ همه تماشاگران غیر از معدودی تماشاگرنما بدون توجه به حواشی، رفتار مناسب و قابل تحسین داشتند و نظم و انضباط در محل ورزشگاه رعایت شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: امنیت خط قرمز دستگاه قضایی است و با اخلال کنندگان نظم و امنیت اجتماعی و عمومی با قاطعیت و جدیت و رعایت مقررات قانونی برخورد شده و در این خصوص اغماض نخواهد شد.

جمعه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، بازی دو تیم تراکتور و پرسپولیس در دقیقه ۷۰ با توجه به اتفاقات رخ داده در استادیوم یادگار امام تبریز، نیمه کاره ماند.

۱۴۰۱/۲/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...