نسخه چاپی

چه كسی مربی ایتالیایی را به فرهاد مجیدی معرفی كرد؟

عکس خبري -چه کسي مربي ايتاليايي را به فرهاد مجيدي معرفي کرد؟

فرهاد مجیدی اعتماد خاصی به گابریل پین دارد و رابطه این دو مربی هم كاملا خوب است به همین دلیل انتظار می رود پین حداقل یك فصل دیگر در استقلال بماند.

به گزارش نما، مدتهاست که شایعه جدایی گابریله پین از استقلال شنیده می شود اما این اتفاق فقط در صورتی رخ می دهد که خود گابریله نخواهد در استقلال بماند.این مربی رابطه بسیار خوبی با مجیدی دارد و طرفین از همکاری متقابل راضی هستند اما باید دید در نهایت شرایط ماندن پین در استقلال فراهم می شود یا نه؟

پین در مصاحبه خود گفته بود مجیدی به من گفته در رختکن حرفهای اصلی را تو بزن که این مساله هم نشان از اعتماد فرهاد به این مربی ایتالیایی دارد. در مورد گابریله پین شنیده می شود او را فابیو کاناوارو به فرهاد مجیدی معرفی کرده بود.

فرهاد رابطه خوبی با کاناوارو داشته و دارد و پین هم به توصیه این مدافع سابق و سرشناس تیم ملی ایتالیا راهی استقلال شد که البته توانست یک مکمل خوب برای فرهاد مجیدی باشد. آنچه مسلم است گابریله پین نقش زیادی در قهرمانی استقلال داشت اما بی انصافی است که از نقش مهم خود فرهاد مجیدی بی تفاوت بگذریم. شاید اگر استقلال قهرمان نمی شد الان خیلی ها می گفتند چرا مجیدی با این قیمت دلار گابریله پین را آورده است؟!
منبع: روزنامه خبر ورزشی

۱۴۰۱/۲/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...