نسخه چاپی

جواب مرادمند و یزدانی به دعوت جشن استقلال مشخص شد

عکس خبري -جواب مرادمند و يزداني به دعوت جشن استقلال مشخص شد

سربازهای باشگاه استقلال به دعوت باشگاه برای حضور در جشن قهرمانی این تیم پاسخ مثبت دادند.

به گزارش نما، با مسجل شدن قهرمانی تیم استقلال در پایان دیدارهای هفته بیست و هفتم لیگ برتر، فرهاد مجیدی در نشست خبری پس از دیدار مقابل فولاد از دو بازیکن جدا شده تیمش یاد کرد.

سرمربی آبی پوشان تهرانی در اهواز اعلام کرد اگر تیمش قهرمان شده به خاطر تلاش های محمد حسین مرادمند و سیاوش یزدانی بوده و قطعاً از این دو نفر دعوت خواهد کرد تا در جشن قهرمانی کنار تیم استقلال حضور پیدا کنند.

در روزهای پس از آن نیز وریا غفوری کاپیتان تیم استقلال در مصاحبه با رسانه ها اعلام کرد دوست دارد سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند در جشن قهرمانی استقلالی ها حضور پیدا کنند. جشنی که قرار است در آخرین هفته لیگ برتر و پس از دیدار استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان در تاریخ هشتم خرداد در استادیوم آزادی برگزار شود.


اما امروز محمد حسین مرادمند که برای پیگیری کارهای مالی اش بابت مطالبات فصل قبل به باشگاه استقلال رفته بود در دیدار با یکی از مسئولان کادر فنی استقلال در واکنش به دعوت مجیدی برای حضور در جشن قهرمانی استقلال به وی اطمینان داد که او و سیاوش یزدانی حتماً یکشنبه هفته آینده (هشتم خرداد) در استادیوم آزادی حضور پیدا خواهند کرد تا در جشن قهرمانی استقلال شرکت کنند.

ناگفته نماند؛ مرادمند و یزدانی در اسفندماه سال گذشته به دلیل شرایط سنی و به تاکید حوزه نظام وظیفه از استقلال جدا شده و برای سپری کردن دوران خدمت سربازی به باشگاه ملوان پیوستند.

سیاوش یزدانی در فصل جاری لیگ برتر در ۱۷ مسابقه استقلال به مدت ۱۵۱۵ دقیقه برای این تیم بازی کرد و یک گل هم در دیدار مقابل پیکان (در دور رفت) که با نتیجه سه بر صفر به سود استقلال تمام شد به ثمر رساند. محمدحسین مرادمند نیز در فصل جاری لیگ برتر در ۱۵ دیدار به مدت ۱۳۵۰ دقیقه در ترکیب اصلی تیم استقلال حضور داشت.

دیدار هفته آخر تیم استقلال یکشنبه آینده از ساعت ۲۰ در استادیوم آزادی در شرایطی برگزار می‌شود که گفته شده قرار است جمعی از هنرمندان استقلالی نیز در این جشن حاضر شده و در کنار اعضای تیم استقلال حضور داشته باشند.
منبع: روزنامه خبر ورزشی

۱۴۰۱/۲/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...