نسخه چاپی

اصولی: قرار نیست عزیزی جانشین باقری شود/ همراه تیم‌ملی به كانادا نمی‌روم

عکس خبري -اصولي: قرار نيست عزيزي جانشين باقري شود/ همراه تيم‌ملي به کانادا نمي‌روم

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: خداداد عزیزی قرار است تیم ملی را در سفر به كانادا همراهی كند اما بحثی برای جانشینی او به جای كریم باقری نیست.

به گزارش نما، احسان اصولی درباره اینکه آیا قرار است خداداد عزیزی در تیم ملی فوتبال ایران جانشین کریم باقری شود، اظهار داشت: چنین چیزی نیست. باقری در باشگاه پرسپولیس هم کار می‌کند و طبق برخی قواعد، قوانین و آیین نامه‌ها باید بین تیم باشگاهی و ملی یک جا را انتخاب کند. قرار است او به ما این موضوع را اعلام کند و در مورد جانشینی عزیزی جای باقری، بحثی نیست.

وی درمورد دلیل سفر خداداد عزیزی به کانادا همراه با تیم ملی، گفت: عزیزی یکی از پیشکسوتان و چهره‌های شناخته شده ما در فوتبال است. به جز او نفرات دیگری هم توسط استیلی به این سفر دعوت شده‌اند اما فقط عزیزی افتخار داده و همراه تیم به کانادا می‌رود. همراهی‌اش از این باب است.

سخنگوی فدراسیون فوتبال درخصوص اینکه خودش و سایر اعضای هیات رئیسه هم به سفر کانادا می‌روند، یا خبر توضیح داد: به این سفر نمی‌روم. براساس توافق با کانادا، تعداد نفراتی که قرار است تیم را در سفر به این کشور همراهی کنند ۵۰ نفر است. این نفرات هم بازیکنان، کادرفنی و سایر عوامل تیم هستند و بیشتر از ۵۰ نفر به این سفر نمی‌روند.

اصولی درمورد آخرین وضعیت برگزاری دیدار با کانادا و اکوادور، گفت: بازی با کانادا در ونکوور قطعی شده اما با اکوادور در مورد محل برگزاری بازی بحث داریم. این موضوع هنوز قطعی نشده است. فدراسیون‌ها، دو تیم و سرمربیان‌شان به توافق نهایی رسیده‌اند اما بحث زمین را در کانادا پیگیری می‌کنیم. هنوز محل بازی ایران و اکوادور در این کشور قطعی نشده و امیدواریم این مشکل هم حل شود.
وی درخصوص آخرین وضعیت برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال و شائبه لغو این مجمع که دستورالعمل‌های دیگری مثل بودجه، احتمال برکناری ۴ عضو هیات رئیسه در آن مطرح است پس از صدور حکم محرومیت ۲ ساله شهاب عزیزی خادم، پاسخ داد: در گذشته هم گفتم با توجه به رای صادر شده و استیناف خواهی این رای، دوستان حقوقی و متخصص بررسی‌های لازم را انجام می‌دهند اما تا این لحظه جلسه ۱۰ خرداد پابرجا و برقرار است. شهره موسوی هم به صورت برخط در جلسه هیات رئیسه و مجمع شرکت می‌کند.

سخنگوی فدراسیون فوتبال درمورد سایر نفرات دعوت شده به کانادا، اظهار داشت: آنها به دلیل کار و گرفتاری‌های‌شان نتوانستند برای همراهی اعلام آمادگی کنند. تنها پیشکسوتی که در این سفر همراه تیم می‌آید، خداداد عزیزی است. البته امکان دارد برخی پیشکسوتان خودشان به کانادا بیایند.

اصولی درباره اینکه اسکوچیچ اعلام کرده بود به جز تمایلش برای حفظ باقری و هاشمیان، دوست دارد نفرات جدیدی هم به کادرفنی تیم ملی اضافه شوند و اکنون با توجه به جدایی باقری، آیا قرار است دستیار ایرانی دیگری جایگزینش شود، پاسخ داد: اکنون عدم حضور باقری قطعیت نیافته و اگر خودش هم در رسانه‌ها اعلام کرده اولویتش پرسپولیس است، به ما چنین موضوعی را نگفته است. امیدواریم حضور او را در کنار اسکوچیچ داشته باشیم.

وی در گفت و گو با برنامه در انتهای الوند، درباره اینکه باقری با فدراسیون فوتبال قرارداد ندارد، گفت: در بحث قرارداد دستیاران اسکوچیچ مذاکرات شروع شده و کارها در حال انجام است. اینکه ما گفته‌ایم باید یک تیم را انتخاب کنند، به خاطر بحث عقد قرارداد است. کار عقد قرارداد دستیاران اسکوچیچ نهایی شده و به زودی منعقد خواهد شد.

۱۴۰۱/۳/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...